تعداد بازديد :  
تاريخ : شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:جنتی,فرهنگ,دولت یازدهم,

پس از سخنان مهم رهبر معظم انقلاب درباره فرهنگ و تذكرهاي مكرر ايشان درباره وضعيت نگران‌كننده فرهنگ اگرچه گمان اين بود كه لبيك وزير ارشاد مسير را عوض خواهد كرد اما چنين نشد و متأسفانه همه چيز به همان لبيك گفتن ظاهري تمام شد. اتفاقات تلخ فرهنگي هم همچنان هست؛ از مجوز دادن به فلان فيلم سخيف براي ورود به شبكه نمايش خانگي تا گسترده‌تر شدن وضعيت تك‌خواني زنان و فرش قرمز تئاتر براي موضوعات ارجاع شده از آنسوي آب مثل اعدام و قصاص و حقوق بشر و...

اما حالا شايد ديگر بايد به اين فكر كرد كه در شرايط كنوني و بعد از آنكه دريافته‌ايم با هجمه‌اي عمدي و پرتوان در حوزه فرهنگ روبه‌رو هستيم چه بايد كرد و كدام برخورد جامعه متعهد فرهنگي مناسب و متناسب با چنين شرايطي است.

اگرچه در دو دوره گذشته جامعه متعهد اهل فرهنگ نسبت به موضوعات حساس و مهم واكنش نشان مي‌دادند و مصاحبه مي‌كردند و تجمع برپا مي‌شد اما در دوره جديد و بعد از آمدن دولت يازدهم همين جماعت كه گويا نمي‌خواستند اتفاقات نابسامان فرهنگي كه وقوعشان كاملاً محتمل بود به نام آنها تمام شود، سكوت اختيار كردند. سكوتي كه البته ريشه در بعضي محافظه‌كاري‌ها هم داشت؛ محافظه‌كاري‌هايي مثل اينكه نكند فلان حرف باعث فروش اين فيلم شود و بهمان تجمع تيراژ آن كتاب را بالا ببرد و از اين دست حسابگري‌ها.

كما اينكه در مدت سه چهار سال قبل هم كه جمعي از علاقه‌مندان دغدغه‌مند هنر متعهد نسبت به محتواي نازل و ضد‌ارزشي بعضي فيلم‌ها موضع‌گيري و بعضاً در تجمع‌هاي آرام و انتقادي شركت مي‌كردند، جماعتي معتقد بودند كه كار آنها اثر معكوس دارد و به فروش فيلم‌ها كمك خواهد كرد.

اگرچه تحليل آن دوستان غلط نبود و چنين حركت‌هايي گاه موجب تقويت ميزان فروش آنها شد اما دست‌كم اين فايده را داشت كه حالا حتي در شرايطي كه بحث سهل‌گيري و تساهل و تسامح مجدداً به صورت غير مستقيم مطرح شده است، باز دست و دلشان مي‌لرزد. هنوز هم مي‌ترسند از اينكه محتواي فيلم‌شان ضد ارزش باشد و باز جماعتي انتقاد كنند و آنها به هر دستاويزي تكيه‌كننده تا پاسخ نقدها را بدهند. 

حتي همان وقت‌ها هم اگرچه گروهي به اين حركت‌ها لبخند مي‌زدند و ادعا مي‌كردند كه «اتفاقاً اين كارها باعث فروش بيشتر فيلم‌مان مي‌شود» اما از تقلا و دست و پا زدن و لابي‌هاي مخفيانه‌شان با فلان مدير و بهمان مسئول معلوم بود يا متنبه شده‌اند يا از ترس اين قبيل نقدها ديگر دست كم تا مدتي دست از پا خطا نمي‌كنند.

جاي خالي نقد در عرصه موسيقي

اما جاي اين جماعت دغدغه‌مند در حوزه‌هاي ديگر هنر از جمله موسيقي خالي است و خيلي كه تلاش كنيم در صفحه آنها و پشت مهره‌ها‌يشان بازي مي‌كنيم. در سال‌هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي و ايام دفاع مقدس وقتي حسام‌الدين‌ سراج كنار مردم قرار گرفت و همراه با آنها براي انقلاب و براي رزمندگان خواند و باغ ارغوان و ني‌نوايش را راهي بازار كرد، آنقدر جماعت روشنفكرنما به او حمله كردند و انواع و اقسام تهمت‌ها را به او زدند كه انرژي و توان و اشتياقش كمتر شد.

از اين سو هم مديران و حتي مردم دغدغه‌مند چنان بي‌اهميت با اين مقوله برخورد كردند و حاضر نشدند از او و از اين جريان موسيقي متعهد حمايت كنند كه سراج و بزرگان ديگري از جنس او خود را تنها يافتند و دست آخر در گوشه‌اي به پرورش شاگرد و ارائه آثار كاملاً هنري و بي‌جهت‌گيري‌هاي اجتماعي و سياسي پرداختند. 

نوك پيكان حمله آن جماعت روشنفكرنما و شاه‌بيت حرف‌هايشان هم اين بود كه «هنرمند نبايد سياسي شود و هنر سطح والايي دارد كه نبايد آلوده سياست شود» و باز متأسفانه، انديشمندان و متفكران ارزشي در قبال اين فلسفه دگم انديش هم سكوت كردند.

جايگاه‌هايي كه به ناحق عوض مي‌شوند

وقتي پس از فتنه ۸۸ محمدرضا شجريان در مقابل مردم قرار گرفت و با حمايت‌هاي صداي امريكا و بي‌بي‌‌سي هرچه توهين و افترا مي‌شناخت نثار ملت ايران كرد و قطعه حماسي «سپيده» را تنها متعلق به يك رستاخيز جمعي دانست و متأسفانه حتي رهبر كبير انقلاب، حضرت امام خميني (قدس سره) را نيز از اهانت‌هايش مستثني نكرد؛ همان جماعت روشنفكر‌نما باز به‌به‌ و چه‌چه‌كنان چنان حلوا حلوايش كردند كه تو گويي «اصلاً هنري كه سياسي نشود، هنر نيست.» اين حضرات به‌گونه‌اي از همراهي استاد! با رويدادهاي سياسي دم مي‌زدند كه انگار يادشان رفته بود التقاط هنر و سياست از نگاه آنها حتي به اندازه گناهي بزرگ مذموم شمرده شده‌ بود.

حكايت ابوعطا و آبي كه سربالا مي‌رود

اما حالا ديگر قضيه فرق مي‌كند در شرايطي كه با شعار خوب «اعتدال» و با همراهي مردم دولتي مدعي اعتدال‌گرايي زمام امور را در دست گرفته‌ است، اينكه در بخش فرهنگي و هنري شاهد رواج نوعي بي‌اعتدالي و افراط‌گرايي روشنفكرانه باشيم را نمي‌توان نديد و نشنيد. 

شجريان كه چند سال پيش، پيشاپيش مخالفان و دشمنان مردم قرار گرفته بود و به اتكا حمايت امريكا و رسانه‌هاي غربي انواع و اقسام بي‌احترامي‌ها را به مردم و مسئولان مي‌كرد، حالا در جشنواره‌هاي مهم لوح تقديرها را مي‌دهد، فلان وزير و بهمان معاون در نمايشگاه ‌سازهايش شركت مي‌كنند و معاون هنري چنان از او تجليل مي‌كند كه گويي به يكباره همه چيز فراموش شده است و...

يك مثال جديدتر

عليرضا افتخاري به واسطه بغل كردن رئيس‌جمهور وقت چنان مورد حمله قرار گرفت كه تا مرز بيكار شدن و خانه‌نشيني هم پيش رفت. متأسفانه عدم حمايت از او و امثال او هم كار را براي او سخت كرد. هر روز هم فيلم، صدا، آهنگ و خبري در رسانه‌هاي مختلف منتشر مي‌شد مبني بر حمله لفظي و كلامي و تصويري فلان روشنفكر و بهمان هنرمند به افتخاري و شكستن «سي‌دي‌‌هاي » او .

از اين‌سو هم، باز همه ما خواب بوديم و در عوض خوشحالي از اينكه استاد آوازي در سطح افتخاري كنار مردم قرار گرفته است، باز خود را به خواب زديم. تا اينكه كمي به آن سو چرخيد و باز دوباره درهاي كنسرت و مصاحبه و كسب درجه استادي به رويش باز شد.

آنقدر نديدم، نشنيدم و آنقدر بي‌تفاوت عبور كرديم كه يادمان رفت از او و امثال او بپرسيم بعد از بايكوت ديكتاتورمآبانه جماعت روشنفكر آيا او در تأمين هزينه‌هاي زندگي دچار مشكل نشد؟ و نيز اگر شنيديم افتخاري در اقدامي ديگر چرخش كرده است، بايد مقصر اصلي را خودمان بدانيم. دست آخر هم اينكه اگر همچنان عرصه موسيقي و ساير حوزه‌هاي هنر را خالي كنيم و اجازه دهيم در به روي همان پاشنه بچرخد، دور نيست روزي را كه شاهد رواج توهين به تمام ارزش‌هايي باشيم كه شهدا بابت آنها جان عزيزشان را فدا كردند و بعيد نيست كه آن هنگام حتي اگر بخواهيم از ارزش‌ها و از خون شهدا و از مردانگي و ايثار دم بزنيم، اجازه نفس كشيدن به ما ندهند. شايد حالا ديگر خوابيدن و نديدن و نشنيدن آنچه در اين حوزه‌ها روي مي‌دهد به دور از مردي و مردانگي باشد.



كيوان امجديان 
منبع : روزنامه جوان


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
تعداد بازديد :  
تاريخ : پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:منافقین,دالیه,
در میان اعضای هیئت پارلمانی فرانسه که به تهران می‌‌‌آیند نام فردی وجود دارد که یکی از حامیان جدی گروهک تروریستی منافقین در پاریس است و در راستای حمایت از این گروهک سخنرانی می‌کند.
هیات پارلمانی فرانسه متشکل از رییس کمیسیون امور مالی پارلمان این کشور به همراه تعداد دیگری از نمایندگان پارلمان فرانسه جهت دیدار بامقامات اقتصادی و سیاسی کشور، امروز به تهران سفر خواهند کرد.

به گفته فیلیپ مارتینی رئیس کمیسیون مالی پارلمان فرانسه علاوه بر خود او که ریاست هیات را برعهده دارد، خانم میشل آندره، آیمری دو مونتسکیو، فیلیپ دالیه، ژرارد میکل، ژان کلود فروکن در سفر حضور دارند.

اما نکته قابل تامل هیئت پارلمانی فرانسه که به تهران می‌‌‌آیند فردی به نام فیلیپ دالیه در میان اعضای این هیئت حضور دارد که یکی از حامیان جدی گروهک تروریستی منافقین در پاریس است و در راستای حمایت از این گروهک سخنرانی می‌کند.

ناتالی گوله نماینده مجلس سنای فرانسه نیز با تاکید بر حمایت فیلیپ دالیه از گروهک تروریستی منافقین در صفحه توییتر خود با اشاره به سفر این هیئت پارلمانی فرانسوی به ایران نوشت: هیئت اعزامی به ایران سناتور فیلبپ دالیه یکی از حامیان اصلی مریم رجوی نیز حضور دارد.


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
تعداد بازديد :  
تاريخ : پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:هولوکاست,پیتر آیزنمن,

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله به نقل از کیهان، سومین همایش بین‌المللی معماری معاصر با پشتیبانی دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی در حالی برگزار می‌شود که سخنران اصلی این همایش، معمار یادمان هولوکاست برلین است. این یادمان که نماد قربانیان یهودی واقعه جعلی موسوم به «هولوکاست» در اروپا می‌باشد، در مرکز شهر برلین و در فضایی به وسعت ۱۹۰۰۰ متر مربع طراحی شده است. سفر پیتر آیزنمن به خاک جمهوری اسلامی ایران در حالی است که کشورهای غربی و مدافعان رژیم صهیونیستی، همواره مواضع بسیار تندی علیه منتقدان هولوکاست اتخاذ کرده‌اند. 

برای نمونه، همایش بین‌المللی بررسی هولوکاست که در سال ۱۳۸۵ در ایران برگزار شد، با واکنش خصمانه این کشورها روبرو شد. وزارت امور خارجه آلمان، در آن سال، علاوه بر توقیف گذرنامه ۱۳ نفر از منتقدان هولوکاست، کاردار ایران در برلین را احضار و اعتراض شدید خود را اعلام کرد و دولت آمریکا نیز طی بیانیه‌ای، برگزاری این همایش را شرم‌آور اعلام کرد. 

پیتر آیزنمن، علاوه بر تلاش برای مظلوم‌نمایی رژیم جعلی اسرائیل، ارتباطات نزدیکی با اعضای ایرانی شورای راهبردی بنیاد معماری فرقه انحرافی اسماعیلیان نزاری آقاخانی دارد. محسن «م» از اعضای این شورا، رابط این فرقه انحرافی با این معمار آمریکایی است.  


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی

،حمید رسایی در گفت‌وگو با فارس، در مورد جشن مجموعه حافظیه به میزبانی همسر رئیس‌جمهور به مناسبت روز زن گفت: بعد از انتشار اخبار این جشن با یکی از یاران نزدیک رئیس‌جمهور تماس گرفتم و به ایشان گفتم که بررسی‌های من نشان می‌دهد که این اخبار درست است و قصد دارم از تریبون مجلس هم آن را تذکر بدهم، لذا انصاف حکم می‌کند از درون دولت هم گزارش دقیقی در این مورد بگیرم.

وی ادامه داد: ایشان بعد از بررسی موضوع طی تماسی آنچه رخ داده بود را بر حسب گزارش‌های دریافتی‌اش به بنده گفت.

نماینده مردم تهران گفت: اکثر مواردی که ایشان گفت با آنچه بنده شنیده بودم تطبیق می‌کرد؛ به ایشان گفتم که آیا قبول دارید که برگزاری مراسم جشنی با این کیفیت شاید برای مردم عادی بلااشکال باشد ولی به نام ریاست جمهوری و همسر رئیس جمهور پذیرفتنی نیست؟

رسایی از قول مشاور رئیس‌جمهور ادامه داد: ایشان به بنده گفت که شخص حجت‌الاسلام روحانی نیز از حواشی پیش‌آمده در جشن ناراحت شده و تذکراتی در این مورد داده است، لذا من هم از تذکر خود در صحن مجلس منصرف شدم چرا که قصد من توجه دادن متولیان برنامه به اشتباه خود بود و باتوجه به تذکر رییس‌جمهور به متولیان برنامه دلیلی برای تذکر علنی نمی دیدم؛ الان هم به دلیل بی‌انصافی کسانی که به منتقدین حمله می‌کنند، این مصاحبه را انجام دادم.

وی با اشاره به اینکه مسئولین نباید از منتقدین ناراحت شوند و به آنها تهمت بزنند که پول گرفته‌اند تا انتقاد کنند، اظهار کرد: این ادبیات شایسته آقای نوبخت نیست شاید در دوره قبل کسانی برای انتقاد از دولت پول می‌گرفته‌اند و الان قیاس به نفس می‌کنند ولی امروز بیان این تذکرات از بابت تسویه حساب‌های سیاسی نیست.

رسایی با اشاره به اتفاقات مشابه در دولت احمدی‌نژاد گفت: اکثر رسانه‌‌ها و چهره‌هایی که امروز به این مراسم ایراد می‌گیرند و انتقاد می‌کنند، دیروز هم به آن مراسم‌ها انتقاد داشتند و همین نشان می‌دهد که انتقادات سیاسی نیست ولی کسانی که دیروز به‌خاطر کوچکترین مسأله‌ای تیتر می‌زدند و انتقاد می‌کردند الان توجیه‌گر شده‌اند و این یعنی سیاسی‌کاری.

نماینده تهران در مجلس گفت: در دولت قبل وقتی ما تذکری می‌دادیم همین روزنامه‌ها تیتر می‌زدند که وضع دولت آنقدر خراب شده که هوادارانش هم انتقاد می‌کنند، در حالی که تذکرات ما خطاب به این افراد چه آقای روحانی و چه آقای احمدی‌نژاد از باب امر به معروف و نهی از منکر است و اتفاقاً تذکراتی که رسانه‌ها و مردم هم به خود ما نمایندگان می‌دهند نیز از همین باب است.

وی با رد اخباری مبنی بر توزیع پنج سکه میان هر کدام از میهمانان گفت: آنچه ما شنیدیم اهدای سکه به برخی از میهمانان بود و نه اهدای سکه به همه مدعوین؛ آقای حسینیان هم در نطق خود در مجلس به این موضوع وارد نشد، زیرا که صحت نداشت و رسانه‌ها نیز نباید بر روی شایعاتی که تأیید نشده است مانور دهند.

وی با تأکید بر اینکه اصل برگزاری این جشن در کاخ سعدآباد با کیفیتی که دولت خودش در تکذیبیه تأیید کرده قابل دفاع نیست، بیان کرد: چنین جشن‌هایی ممکن است به نام اهل بیت(ع) آغاز شده و سپس به جاهای دیگر کشیده شود؛ خلق و خوی خانواده مسئولین باید در همان سطح مردم عادی باقی بماند و الا فرق ما با حکومت شاهان در چیست؟

رسایی با یادآوری اینکه برگزاری اینگونه جشن‌ها در خانواده رهبر معظم انقلاب چه اکنون و چه در زمان ریاست جمهوری‌شان سابقه نداشته است، گفت: چرا باید این رفتارها مجدداً در بین رده مسؤلان و خانواده‌های آنها باب شود.

وی گفت: آنچه من از ویژگی‌های خانواده رئیس‌جمهور شنیده‌ام، ایشان یک خانم سنتی و مذهبی است و ابتکار برگزاری چنین برنامه‌ای از سوی او بعید است اما تغییرات، کم‌کم در هر فرهنگی ایجاد می‌شود؛ در این موضوع هم باید دید چه کسی این پوست موز را زیر پای دولت گذاشته است.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان گفت: رئیس‌جمهور محترم نباید از انتقادات برآشفته شود که «آلة الریاسة سعة الصدر» بنابراین ضمن به خرج دادن سعه صدر در برابر منتقدان، شاید مناسب‌تر باشد که رئیس جمهور جلوی این رفتارهای خارج از چارچوب و افراطی‌ در عرصه فرهنگ را بگیرد.


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
تعداد بازديد :  
تاريخ : پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:,

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله، تعدادی از بانوان تهرانی به صورت خودجوش و در اعتراض به جشن برپا شده از سوی همسر رئیس جمهور ظهر امروز در مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

بانوان تجمع‌کننده پس از اقامه نماز ظهر و عصر با سر دادن شعارهایی نظیر «دولت تدبیر و امید، تأسف، تأسف» و «انصراف از یارانه، ریخت و پاش شاهانه» اعتراض خود را به برگزاری جشن همسر رئیس‌جمهور ابراز کردند.

یکی از بانوان حاضر در این تجمع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با تأکید بر خودجوش بودن این تجمع تصریح کرد: ما بانوان از قسمت‌های مختلف شهر به اینجا آمده‌ایم تا اعتراض خود را به شیوع اشرافی‌گری در جامعه و در میان دولتمردان اعلام کنیم.

بانوان معترض به جشن همسر رئیس‌جمهور همچنین پلاکاردهایی با عنوان «مسئول بی‌اراده، کو زندگی ساده» و «حذف یارانه‌ها اولویت دارد یا برگزاری جشن» اعتراض خود را ابراز کردند.

بنا بر این گزارش این بانوان در مسیر نهاد ریاست جمهوری تا میدان پاستور را با سر دادن شعارهایی به راهپیمایی پرداختند.


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
تعداد بازديد :  
تاريخ : پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:لاریجانی,فتنه,,

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله به نقل از  اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه صبح امروز در جلسه مسئولان عالی قضایی با اشاره به جریانات اخیر رسانه‌ای و هجمه‌هایی که علیه قوه قضاییه و نظام اسلامی به بهانه بازرسی زندان از سوی برخی رسانه‌های داخلی در همراهی با رسانه‌های خارجی صورت گرفته است گفت: بازرسی‌های صورت گرفته در زندان اوین، وظیفه‌ای قانونی و عادی در سازمان زندانها بوده و حسب گزارش رئیس محترم سازمان هیچ خلافی صورت نگرفته است اما گویا جریان فتنه این حرکت کاملاً قانونی را بهانه‌ای برای میدان آمدن دوباره دیده و عده‌ای از درون کشور در هماهنگی و همراهی با دشمنان و معاندان خارجی در صدد زنده کردن جریان فتنه هستند. 

رئیس قوه قضاییه با تأکید بر اینکه « از رسانه‌های خارجی و دشمنان جمهوری اسلامی توقعی نیست و دولت‌هایی مانند آمریکا و انگلیس هیچ گاه دوست ملت ایران نبوده‌اند » افزود: رسانه های بیگانه همواره به دنبال این هستند که زهر خود را به نظام و ملت ایران بریزند اگرچه در جریان فتنه سیلی محکمی از ملت خوردند اما هنوز هم دروغ‌های خود را دنبال می کنند و در هماهنگی با برخی رسانه‌های داخلی گویا دوباره به دنبال احیای جریان فتنه هستند. 

آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به اینکه « برخی‌ها علت تسامح نظام با فتنه‌گران را بد تلقی کرده اند و آن را به معنی انفعال دستگاه قضایی و امنیتی در مقابل خود برداشت کرده‌اند » بر باطل بودن این تصور تأکید و تصریح کرد : به دادستان تهران و دادستان‌های سراسر کشور دستور اکید می‌دهم که با قاطعیت و رعایت ضوابط و مقررات قانونی در مقابل هرگونه فضاسازی، نشر اکاذیب و اخلال در امنیت ملی بایستند تا همگان بدانند که نظام اسلامی ایران نظامی نیست که به بهانه‌های واهی در مقابل فتنه‌گران و اخلال گران و حامیان آنان، به انفعال بیفتد و اگر تاکنون در مقابل آنان تسامحی از خود نشان داده از این پس هیچ‌گونه تسامحی نخواهد داشت. 

رئیس قوه قضاییه با طرح این پرسش که « در کجای دنیا به زندانیان اجازه می‌دهند که از درون زندان و بدون هماهنگی با هر کجا که دلشان خواست تماس تلفنی بگیرند و اینگونه امکانات رفاهی همراه داشته باشند» به برخوردهای خشن پلیس با معترضان در کشورهای غربی اشاره کرد و گفت: نیروهای پلیس در کشورهای غربی با تظاهرکنندگان و زندانیان بدترین برخوردها را دارند و معترضان را به صورت علنی کف خیابان می‌خوابانند و کتک می‌زنند و هیچ کسی نمی‌گوید که این کارشان خلاف حقوق بشر است، اما رسانه‌ها و دولت‌های همین کشورها بازرسی های عادی و قانونی از سلول‌های زندانیان را کاری خلاف حقوق بشر معرفی می‌کنند . 

آیت الله آملی لاریجانی به تصاویر و فیلم منتشر شده از بازرسی اخیر و ملاقات خانواده‌ها با زندانیان امنیتی اشاره کرد وافزود: دستگاه قضایی به خوبی این گونه تحرکات را رصد می‌کند و اجازه فتنه‌گری دوباره نخواهد داد. 

رئیس قوه قضاییه تأ کید کرد: جمهوری اسلامی ایران مطالب بسیاری برای گفتن دارد و البته عیبی هم ندارد که غربی‌ها هم دعاوی خود را در امور انسانی و حقوق بشر بگویند، ولی باید بدانند که نمی‌توانند حرف‌ها و ادعاهای خود را بر ما تحمیل کنند و مردم ایران با عزم راسخ به راه خود که همان مسیر ایمان و اعتقاد الهی است ادامه خواهد داد. 

رئیس دستگاه قضا در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: روح این قانون اجرای عدالت و گسترش آن و نیز حمایت از اشتغال مولد و جلوگیری از اتلاف و قاچاق حامل‌های انرژی و در نهایت گسترش تولید و رفع مشکلات اقتصادی کشور است که این موضوع با پرداخت مستقیم و همیشگی یارانه به تمام آحاد مردم منافات دارد. 

آیت الله آملی لاریجانی با تأکید بر حمایت قوه قضاییه از دولت در اجرای مرحله دوم این قانون افزود: توقع این است که با تدبیر و اراده دولت درآمدهای حاصل از اجرای این قانون در چرخه تولید و در اختیار تولید‌کنندگان حقیقی قرار گیرد و قوه قضاییه نیز با تمام توان در خدمت انجام مناسب این قانون خواهد بود. 

رئیس قوه قضاییه برخورد با مفسدان اقتصادی، رانت‌خواران، پیگیری جدی معوقات بانکی و حمایت از سرمایه‌گذاری مولد و مشروع را محورهای عمده اقدامات دستگاه قضایی برای کمک به دولت در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد و گفت: صحیح نیست که عده‌ای با سوء استفاده از فضای موجود بخواهند در حرکت اقتصادی کشور اخلال ایجاد کنند. 

آیت الله آملی لاریجانی تأکید کرد: قوه قضاییه همواره حامی سرمایه‌گذاری صحیح و مشروع و تولیدگر خواهد بود و برخورد با مفسدان اقتصادی نه تنها به معنای مقابله با سرمایه‌گذاران نیست بلکه در جهت حمایت از سرمایه‌گذاری در چارچوب قوانین و مقررات می‌باشد. 

رئیس قوه قضاییه افزود: آحاد مردم، دولت و دستگاه قضایی نیز انتظار دارند که تولید‌کنندگان و سرمایه‌گذاران سرمایه‌های خود و کمک‌های دولتی را برای توسعه تولید و چرخه اقتصاد مولد و در همان مسیر صحیح اقتصادی به جریان بیاندازند و خدای ناکرده از آن سوء استفاده نکنند. 
*فارس


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
تعداد بازديد :  
تاريخ : پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:پورنو,پورنوگرافی,سینمای غرب,هالیوود,

توجه : لطفا افراد زیر هجده سال این مطالب را نخوانند با تشکر .

متاسفانه بعد از انقلاب اسلامی در کشور های غربی بعد از هالیوود سینمایی پدید آمد که امروزه منشا بسیاری از مشکلات جوانان جهان می باشند . پورنو گرافی عبارت است از جماع بین جنس مذکر و مونث نا محرم به صورت کاملا واضح و معلوم . در اوایل دهه های 80 و 90 دستمزد هر صحنه چیزی برابر یک بازیگر هالیوود بود ولی امروزه رقم بسیار ناچیزی بابت هر صحنه به افراد می دهند . این سینما نه تنها باعث افزایش کودکان نامشروع در سطح جوامع جهانی شده است بلکه باعث خدشه دار شدن عاطفه افراد نیز شده است . زن و مرد دو عنصری هستند که در تر کیب با هم مسیر زندگی کامل تری دارند و محیط گرم و عاطفی برای فرزندانشان درست می کنند . آنها با جرای عمل مشروع جماع باهم و بوجود آمدن فرزندانشان باعث پویایی جامعه و بقای نسل در جوامع انجام می دهند . چیزی که در اسراییل به شدت مورد توجه است !!!!!!! اما متاسفانه در جمهوری اسلامی ایران طبق عوامل بعضی از دولت های وقت روند زاد ولد به آن توجه نشد و الآن مشکلات این کار عواقب کارمان را نیز می گیرد . بگذریم . پورنو علاوه بر تاثیرات بد بر مخاطب خود که مثال آن به خوبی در کشور هایی چون انگلیس سويد و ... دیده می شود روی بازیگران پورنو نیز تاثیر دارد . تامی گان از بازیگران مرد پورنو می گوید : همه به شما می گویند خوشبخت!!!! چراکه هر شب با زنی زیبا هستید و در مقابل پول هم می گیرید و مشهورید اما نمی دانند که جلوی آن همه دوربین که دارند از تو فیلم می گیرند بازی کردن چقدر سخت است . بعد از چند سال نبود یک پشتیبان در زندگی بدون تشکیل خانواده سراغت می آید و تازه می فهمی احساسات عاطفیت نابود شده . به غیر از گان بازیگران مشهور پورنویی

چون اشلین بروک که پس از دنیا آمدن بچه اش از پورنو گرافی خداحافظی کرد نیز از بازی گرفته شدن احساساتش در این رابطه نیز اظهار پشیمانی دارد . راست است زیرا عاطفه زنان که عاطفی ترین مخلوفات خداوندند بیشتر در گیر است و آنها را سنگدل می کند .

حال نیز ایران از این اثرات مستثنا نیست چرا که با پیشرفت علم و آمدن وسایل ارتباط جمعی همچون اینترنت این فیلم ها توسط موبایل روی گوشی پسران زیادی است که باعث عمل وحشتناک استمنا شده و بنیان طبقه جوان را می لرزاند . البته قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران اغلب این سایت ها را فیلتر کرده است ولی با این ها نمی توان جلوی فیلتر شکنان و حکر هارا گرفت و پیشگیری آن نیازمند فرهنگ سازی در بین نسل نوجوان و جوان است و ای کاش روزی برسد که سن ازدواج پایین آید و مشکلاتی از این دست برای جوانمان پیش نیاید تا بتوانیم در مقابل تهدیدات دشمنانمان بایستیم . یا حق

دوستان گرامی در صورت استقبال بخش دوم این موضوع را خواهیم گذاشت و درصورت بازدید بیشتر در مورد playboy و تهدیدات فرهنگی دشمن برایتان قرار می دهیم .

 


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
تعداد بازديد :  
تاريخ : سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:حمید رسایی,نه دی,

حمید رسایی مدیر مسوول هفته نامه 9 دی عصر امروز اعلام کرد برای دومین بار پس از توقیف این هفته نامه امروز رفع توقیف شد . وی با بیان اینکه این هفته نامه در روز 27 اسفند توقیف شده بود امروز اجازه انتشار و رفع توقیف گرفت .


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
تعداد بازديد :  
تاريخ : سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:مجلس,حسن روحانی,کاخ سعد آباد,نمایندگانمجلس,,

پس از اعلام خبر جنجالی جشن کاخ سعد آباد با حضور مانکن های دختر در برابر زن آقای روحانی و زنان دولت و به رخ کشیدن فاصله طبقاتی که نظرات بسیار تندی را به رییس جمهور منتخب 92 در بر داشته حالا نمایندگان خانه ملت نیز به رو حانی تذکر دادند .

به گزارش فارس . ضرغام صادقی عضو هییت رییسه پیش از پایان جلسه علنی صبح امروز از طرف وکلای ملت به مسوولان اجرایی

کشورمان تذکرات کتبی نمایندگان خانه ملت را قرايت کرد .

زهره طبیب زاده . نیره اخوان . سکینه عمرانی . فاطمه آلیا . احمد سالک . اسماعیل کوثری . محمد حسن آصفری . سید ناصر موسوی لارگانی . سید سعید حیدری طیب امیر حسین قاضی زاده هاشمی و علیرضا خسروی نمایندگان تهران و دیگر شهر های ایران

به رو حانی تذکر  دادند که آیا می توان شعار صرفه جویی در مصرف و انصراف از یارانه ها را به مردم داد و در کاخ سعد آباد به عنوان روز زن میهمانی اشرافی گرفت و از بیت المال هزینه کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
تعداد بازديد :  
تاريخ : سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:امید,امید سلطانی,خواننده لس آنجلسی,ایران,

امید سلطانی که یکی از خواننده های فراری می باشد در تابستان 92 در توهینی به مقدسات اسلامی با خواننده ای لس آنجلسی به نام توماس آندرس آهنگی فارسی انگلیسی با نام we are one (ما یکی هستیم ) را خواند که اتفاقا خیلی در فضای مجازی اشاره ای به آن نشد . این خواننده در موزیک ویدیوی این آهنگ به جای پرچم الله دار جمهوری اسلامی از پرچمی فقط سه رنگ استفاده کرد و حتی آرم شیر خورشید را از آن برداشته بود . در حالی که این خواننده این آهنگ را برای صلح خوانده بود و حتی نام خدا را در این آهنگم برده ولی بدلیل دشمنی با اسلام این پرچم را گذاشته و در توهینی دیگر به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وجود آن را برای جامعه ما بی نیاز می داند . امیدواریم توانسته باشین به نحو مطلوبی این مهم را به شما گفته باشیم . یا حق


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
صفحه قبل 1 ... 17 18 19 20 21 ... 23 صفحه بعد