تعداد بازديد :  
تاريخ : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:صدیقی,نماز جمعه,تهران,

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران عصر امروز در مراسم پانزدهمین سالگرد عروج عالم ربانی آیت الله هادی روحانی، نماینده فقید ولی فقیه در مازندران و امام جمعه بابل در مدرسه علمیه خاتم الانبیاء این شهر، انقلاب اسلامی را تجلی نور حقیقت و زنده کننده راه ولایت توصیف کرد و گفت: امام راحل، انقلاب اسلامی را برای زنده کردن راه غدیر که همان ولایت بود شکل داد تا نظامی مبتنی بر باورهای الهی شکل پیدا کند.

وی به توطئه های استکبار جهانی برای به شکست کشاندن انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان پس از پیروزی انقلاب از هیچ توطئه ای برای سرنگونی نظام الهی جمهوری اسلامی فروگذار نکردند و می توان رد پای آنها را در ایجاد گروهک های ضد انقلاب، ترورها و جنگ تحمیلی هشت ساله مشاهده کرد.

این استاد اخلاق حوزه های علمیه ملت ایران را وفادار به آرمان های انقلاب و تابع ولایت بیان کرد و گفت: مردم ایران هیچ گاه در مسیری که امام برای آنها در جهان معاصر گشود خسته نشدند و به همین دلیل امام راحل از مردم ایران به عنوان امتهایی بالاتر از امت دوران پیامبر(ص) و امیرالمؤمنان(ع) یاد کردند.

وی به برخی از تصمیم های نظام در دوران انقلاب علیرغم مخالفت امام راحل اشاره کرد و گفت: مردم همواره در راه امام بودند و اصلاً مشکلی در این راه نداشتند اما عده ای خاص با پذیرش قطعنامه جام زهر را به امام راحل تحمیل کردند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اذعان به وجود برخی عناصر نفوذی در بین مسؤولان خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب عده ای نفوذی خودشان را در بین نیروهای انقلاب جای دادند و سعی کردند تا خود را همراه آن نشان بدهند اما به تدریج ماهیت خود را علیه این نظام و ملت و ولایت فقیه نشان دادند.

وی از این عوامل نفودی به عنوان سرمداداران فتنه های دو دهه اخیر انقلاب یاد و تصریح کرد: عده ای نفوذی خواستند تا در فتنه ۱۸ تیر ۷۸ و نیز فتنه ۸۸ این نظام را سرنگون کنند اما مردم با هوشیاری و بصیرت و حضور فعال در صحنه با تبعیت محض از ولایت توطئه های آنها را خنثی کردند.

این استاد حوزه های علمیه ادامه داد: امروز دشمنان بعد از ناکامی در سرنگونی نظام در صدد هستند که دستاورهای انقلاب را نابود کنند و به همین دلیل اهتمام آنها برای نابودی دستاوردهای هسته ای در این راستا است.

امام جمعه موقت تهران با تجلیل از مقام عالم ربانی آیت الله هادی روحانی گفت: آیت الله روحانی عالمی بزرگ بود که در روز میلاد امام هادی به دنیا آمد و در روز شهادت آن حضرت به وصال معبود شتافت.

وی افزود: آیت الله هادی روحانی انسان خودساخته ای بود که دل از امام و رهبری انقلاب ربوده بود و آن بزرگواران همواره از ایشان به نیکی یاد می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی به علاقمندی مراجع تقلید به آیت الله روحانی اشاره کرد و گفت: مراجع تقلید به ایشان علاقمند بودند همواره ایشان را مورد تکریم قرار می دادند زیرا ایشان عالمی مخلص و ثابت قدم بود.

وی ادامه داد: بالاترین ویژگی مرحوم آیت الله روحانی ولایتمداری و تبعیت محض ایشان از ولایت فقیه بود که زبانزد خاص و عام است.

این استاد اخلاق در ادامه به حسن عاقبت برای انسان اشاره کرد و گفت: بسیار افرادی بودند که برای این نظام به زندان رفتند و شکنجه شدند اما امروز آنچنان از مسیر اسلام و انقلاب جدا گشتند که منکر کلام الهی و رسول خدا می شوند.

وی به نقشه های دشمنان برای نفوذ بیشتر در انقلاب اشاره کرد و گفت: برای مجلس خبرگان آینده نقشه های خطرناک زیادی دارند؛ از این بایدهوشیار باشیم.


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
تعداد بازديد :  
تاريخ : شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:فتنه,فتنه گر,فتنه گران,موسوی,کروبی,

جهان نیوز - سیدکمیل باقرزاده: ماه مبارک رجب فرصت خوبی برای توبه و استغفار و بازگشت به سوی خدای متعال است. مضمون بسیاری از ادعیه مأثوره این ماه شریف نیز طلب آمرزش و توبه به محضر ربوبی است. در کتاب شریف اقبال الاعمال هم فصلی تحت عنوان «فضل الاستغفار و التهليل و التوبة في شهر رجب‏» آمده است که نشانه اهمیت توبه و استغفار در این ماه است.

از جمله روایات، پیامبر اکرم(ص) میفرمایند: «رَجَبٌ‏ شَهْرُ الِاسْتِغْفَارِ لِأُمَّتِي أَكْثِرُوا فِيهِ مِنَ الِاسْتِغْفَارِ فَإِنَّهُ غَفُورٌ رَحِيم‏‏». رجب برای امت من ماه استغفار است؛ در این ماه از خدا بسیار طلب مغفرت کنید، که او آمرزنده و مهربان است. برای همین است که گفته اند ذکر اصلی ماه رجب «أستغفر الله و أتوب إلیه» است.

اما آنچه بهانه این نوشتار شد اینکه: اخیرا آیت الله حائری شیرازی در نامه ای مشفقانه به موسوی و کروبی، ضمن برشمردن گناهان بزرگ این دو نفر، آنها را دعوت به توبه کرده اند. به نظر می رسد مسأله توبه سران فتنه را باید از چند جنبه بررسی کنیم.

۱ . آیا خداوند متعال توبه سران فتنه را خواهد پذیرفت؟
رحمت واسعه خدا لایتناهی است. خدا توّاب است. «هُوَ الذي یقبلُ التوبة عن عباده و یعفُو عنِ السیّئات». هیچ کس هم اجازه ندارد بگوید خدا توبه فلان کس را نمی پذیرد. از پیامبر اعظم(ص) نقل شده که فرمودند: روزی مردی گفت به خدا قسم که خداوند فلان شخص را نمی آمرزد. پس خداوند فرمود: این کیست که به من سوگند میخورد که فلانی را نمی آمرزم؟! من آن شخص را آمرزیدم و اعمال صالح آن دیگری را احباط و بیهوده گرداندم، چون گفت خداوند فلان شخص را نمی بخشد. البته توبه ای که خدا آن را می پذیرد، «توبه حقیقی» است، و توبه حقیقی مقدمات و شروط و لوازمی دارد که در جای خودش در آیات و روایات بحث شده است.

۲ . آیا ملّت ایران توبه سران فتنه را خواهد پذیرفت؟
قاطبه ملت ایران تاکنون هرجا که فرصتی برای ابراز نظر در خصوص سران فتنه یافته اند، به حق خواستار اشدّ مجازات (اعدام) برای آنها شده اند. از تظاهرات ۹ دی ۸۸ تا راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۲ تا طومار بیشمار امضائی که اخیرا سخنگوی قوه قضائیه به آن اشاره کرد. اما گمان من بر این است که چنانچه سران فتنه «توبه حقیقی» کنند، و واقعا از ظلم بزرگی که به ملت کردند پشیمان شده و به گناهان بزرگ خود در ماجرای انتخابات ۸۸ اعتراف علنی کنند، و از پیشگاه ملت و رهبری عزیز طلب بخشایش کنند، بعید نیست که مردم بزرگوار ایران از گناهان آنان درگذرند. البته یکی از شروط اساسی چنین توبه ای، تلاش سران فتنه برای بازگرداندن آن بخش از جوانانی است که بخاطر انحراف این دو نفر، گمراه شدند.

۳ . پس از توبه سران فتنه، وظیفه دستگاه قضایی چیست؟
پیش از این عرض شد که مجازات قانونی و شرعی این دو نفر با استناد به منابع حقوقی و فقهی، چیزی کمتر از اعدام نیست. با این حال براساس فقه و حقوق، چنانچه «توبه حقیقی» صورت گیرد و این دو نفر برای جبران ظلم بزرگی که در حق نظام کردند تلاش صادقانه ای از خود نشان دهند، چه بسا این مجازات قابل تخفیف باشد. البته آنچه گفته شد صرفا مربوط به جنبه عمومی جرم این دو نفر است؛ اما در مورد خونهای به ناحق ریخته و اموال به غارت رفته در ماجرای فتنه ۸۸، چنانچه شاکیان خصوصی وجود داشته باشند، به عنوان جنبه خصوصی جرم در جای خود قابل مطالبه و محاکمه است.

با این حال، احتمال دیگر در خصوص این دو نفر آن است که علی رغم اینکه خداوند توبه پذیر است، اما بخاطر خیانتها و جنایتهای غیر قابل جبران سران فتنه، توبه آنها مورد قبول ملت واقع نشود و دستگاه قضایی نیز مکلّف به محاکمه آنها و صدور اشد مجازات برای ایشان باشد. چنانکه امام خمینی(ره) درباره توبه شاه خائن می فرمایند: توبه تو پيش ملت پذيرفته نيست. ممكن است يك توبه حقيقى بكنى و مال مردم را دستشان بدهى و همه جنايات را جبران بكنى، خدا ممكن است بپذيرد. - خدا بزرگ است- اما ملّت نمی پذيرد. ما نمی توانيم‏ توبه تو را بپذيريم؛ توبه تو مرگ است، توبه گرگ مرگ است. (صحيفه امام، ج ‏۳، ص ۳۹۱)

آینده پیش روی سران فتنه، آینده ای پر از بیم و امید است؛ باید صبر کرد و سرانجام این ماجرا را دید. آیا این دو نفر توبه خواهند کرد؟ آیا ملت ایران توبه آنها را خواهد پذیرفت؟ امید که چنین باشد. به هرحال، همه ما باید قدر فرصت ماه رجب را بدانیم و آن را برای توبه و بازگشت به سوی خدا و جبران خطاهای گذشته مغتنم شماریم، که «إنّه هو التوّاب الرحیم»..


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
تعداد بازديد :  

به گزارش خبرگزاری بسیج، در حالی که این روزها نظاره گر اسلام هراسی و ایران هراسی گسترده در مراکز صهیونیستی و فیلمسازی غرب همچون هالیوود هستیم، متاسفانه در غیاب نظارتهای کافی مسئولان فرهنگی، شاهد حمله به ارزشها و اعتقادات اسلامی در سبکی جدید در سینمای کشور خودمان نیز می باشیم.

با توجه به عکسهای اخیر منتشر شده از فیلم "آتش بس ۲" که تصویربرداری آن مدتی است به پایان رسیده، می بینیم میترا حجار بازیگر فیلم در حالی که حلقه ای را بر انگشت شست دست چپ خود دارد، به ایفای نقش می پردازد. گفتنی است انگشتر در شست دست چپ به معنی عضویت در گروه های شیطان پرستی و در دست راست به معنی همجنس گرایی است.



حال این سوال به وجود می آید که آیا این حلقه که پهنای آن نیز قابل توجه است از دید عوامل فیلم و خانم کارگردان دور مانده؟ آیا طراح صحنه و لباس "آتش بس ۲" متوجه اقدام خانم بازیگر در انداختن حلقه در انگشت شست دست چپ نشده؟ آیا خانم میترا حجار، شخصا و بدون اطلاع عوامل فیلم این انگشت را در دست خود انداخته؟ آیا کارگردان فیلم نسبت به این حلقه در انگشت شست دست چپ خانم بازیگر بی اعتنا بوده؟

با تمام این تفاسیر خبرگزاری بسیج امیدوار است در سالی که فرهنگ، سهم عمده ای از آن را به خود اختصاص داده، هنگام اکران "آتش بس ۲" شاهد اصلاح این موارد از سوی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشیم.


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
تعداد بازديد :  
تاريخ : شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:فتنه,فتنه گر,فتنه گران,یونسی,

صراط نوشت: جمعی از دانشجویان شیرازی با شعار مرگ بر منافق و مرگ بر فتنه گر به استقبال علی یونسی رفتند.

منابع خبری گزارش داده اند که حضور یونسی دستیار ویژه روحانی در امور اقوام و اقلیت‌ها در شیراز با حاشیه هایی همراه بود که باعث شد بیشتر برنامه های وی در این شهر لغو شود.

استقبال مشابهی چند روز قبل، از سید محمد خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی تهران انجام شده بود.

بر اساس اخبار منتشرشده، در بدو ورود یونسی به فرودگاه شیراز، جمعی از دانشجویان اطراف وی را گرفته و شعار «مرگ بر منافق» و مرگ بر «فتنه گر» سردادند.

یک سایت اصلاح طلب نیز گزارش داده است که برخی از استقبال کنندگان پلاکارد دست نویسی با عنوان «موسوی و کروبی اعدام باید گردد» در دست داشتند.

همچنین علی رغم برنامه‌ریزی شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان فارس برای ملاقات یونسی با آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و هم‌چنین دیدار با بیت مرحوم آیت‌الله ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگلویه و بویر احمد، این آیات عظام حاضر به پذیرش یونسی نشدند.

از سوی دیگر، همایش عمومی اصلاح‌طلبان با همکاری جهاد دانشگاهی دانشگاه شیراز با حضور یونسی نیز به خاطر عدم صدور مجوز لغو شد.


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
تعداد بازديد :  
تاريخ : شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:مجلس,مجلس شورای اسلامی,اطلاعات,وزیراطلاعات,,

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله؛ سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر، با اشاره به جلسه مشترک کمیسیون مطبوعش با وزیر اطلاعات که قرار است سه شنبه این هفته برگزار شود گفت: وزیر اطلاعات سه شنبه این هفته به منظور پاسخ به ۵ سوال نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حاضر خوهد شد.

وی با اشاره به سوالات نمایندگان از وزیر اطلاعات افزود: مهمترین و محوری ترین سوال نمایندگان از وزیر اطلاعات درباره شرح وظایف وزات اطلاعات است.

نماینده مردم ورامین در مجلس ادامه داد: نمایندگان در این جلسه درباره فردناشناسی که به همراه وزیر اطلاعات در یکی از جلسات وی شرکت کرده بود از آقای علوی سوال خواهند کرد که البته پیش از این نیز نمایندگان در این باره خواستار توضیح از سوی وزیر اطلاعات شده بودند اما پاسخ روشنی دریافت نکردند.

نقوی حسینی گفت: اخبار این جلسه به بیرون از آن درز کرده و در اختیار رسانه ها و مطبوعات قرار گرفته است که وزیر اطلاعات برای توضیح درباره این مسئله در کمیسیون امنیت ملی حاضر خواهد شد.

این نماینده مجلس همچنین خاطرنشان کرد: در حاشیه این جلسه نیز نمایندگان درباره مسائل امنیتی با وزیر اطلاعات صحبت خواهند کرد.

به گزارش مهر، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روز سه شنبه دعوت از وزیر اطلاعات به منظور پاسخگویی به سؤالات علیرضا زاکانی، مشترک ۴۳ نفر از نمایندگان، مشترک ۱۶ نفر از نمایندگان و حمید رسائی مشترک ۵ نفر از نمایندگان را در دستور کار خود دارد.


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
تعداد بازديد :  
تاريخ : شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:فتنه,فتنه گرا,فتنه گران,قوه قضاییه,ایران,

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در حاشیه آیین سی و پنجمین سالگرد شهادت شهید مطهری و بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی که به همت سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران برگزار شد، در گفت‌وگو با فارس در جنوب استان تهران با اشاره به اینکه دستگاه قضا اراده جدی برای برخورد با فتنه داشته و همواره این اراده ادامه دارد، اظهار داشت: قوه قضائیه تردیدی برای مقابله با فتنه‌گران در خودش راه نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه مردم عزیز ما اراده دستگاه قوه قضائیه را در برخورد با فتنه هم در گفتار و هم در رفتار دیده‌اند، گفت: دستگاه قضا در برخورد با فتنه بسیار مصمم است و امروز بعد از گذشت این ایام برای همه این امر ثابت شده است.

معاون اول قوه قضائیه افزود: امروز که پرده‌ها کنار زده شده است، بر همگان مشخص شده که جریان فتنه چگونه بوده است و خداوند متعال به حرمت بصیرت آفرینی رهبر معظم انقلاب و به حرمت بصیرت مردم نقشه فتنه‌گران نقش بر آب شده است و ملت ما توانستند به‌جای آنکه خدای ناکرده خللی در انقلاب و ارزش‌های نظام به‌وجود بیاید راه خودشان را ادامه دهند.

رئیسی بیان داشت: امروز جز رسوایی برای فتنه‌گران چیزی از آن حادثه باقی نمانده است و نسبت به برخورد دستگاه قضا با فتنه ۸۸ هیچ تردیدی وجود ندارد.

وی در ادامه مواضع رئیس قوه قضائیه را ستودنی دانست و گفت: هم مواضع آیت‌الله آملی لاریجانی و هم مواضع مسئولان مختلف قضایی کاملاً قابل رصد کردن است که امروز قوه قضائیه برای برخورد با فتنه‌گران هیچ تردید ندارد.

این گزارش حاکی است، آیین سی و پنجمین سالگرد شهادت شهید مطهری و بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی با حضور حجت‌الاسلام نعمت‌اله فخری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع)، سردار علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران، قضات، مربیان عقیدتی سیاسی، معاونان سپاه استان تهران و هادیان سیاسی و ... در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران برگزار شد.  


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
تعداد بازديد :  
تاريخ : شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:تیاتر,نمایش,بازیگران,زنان,

 شاید بی‌اغراق باشد اگر بگوییم جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری در جهان است که افرادی در حین اقدام به عملی به صورت کاملا آشکار و بدون هرگونه مزاحمتی، مدعی شدید‌ترین محدودیت‌ها برای انجام آن عمل از سوی حکومت می‌شوند؛ اقداماتی که هم در شرع و هم در قانون کاملا محکوم هستند اما براحتی توسط برخی مدعیان انجام می‌گیرند و جالب آنکه فریاد «وا آزادی» آن‌ها هم گوش فلک را پر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله به نقل از رجانیوز، تئا‌تر «هم هوایی» که این روز‌ها در تالار حافظ تهران اجرا می‌شود، حکایت همین افراد است. ماجرای این نمایش درباره سه نسل از زنان ایرانی است که انقلاب اسلامی ایران زندگی آنان را نابود کرده و نهایتا هم سرنوشت آنان یا به مرگ و اعدام می‌رسد یا مجبورند روی سنگ قبر همسرانشان برای تغییر این اوضاع دعا کنند!



نماینده نسل اول زنان ایرانی، همسر یکی از شهدای پرافتخار دوران دفاع مقدس یعنی شهید «عباس دوران» است؛ خلبان شجاعی که هواپیمای نظامی خود را به هتل محل برگزاری اجلاس سران کشورهای عدم تعهد در بغداد کوبید و مانع از برگزاری این کنفرانس بین‌المللی در عراق شد. اما روایت این مثلا همسر شهید از شوهرش، روایت عجیبی است: فردی که بسیار سیگار می‌کشد؛ در ماه رمضان، نهار می‌خورد و چایی را از دست نمی‌دهد؛ در شرایطی که اوضاع معیشتی مردم ایران در سخت‌ترین شرایط است، انبار خانه شخصی خود را پر از مواد غذایی و مایحتاج زندگی می‌کند و بسیاری از تصاویر حیرت‌انگیز دیگر که اصلا تناسبی با یکی از شهدای مطرح دفاع مقدس ندارد.

جالب اینکه همسر شهید از مسئولین حکومت هم گلایه می‌کند که چرا چهره واقعی شوهر شهیدش را به نمایش نمی‌گذارند؟! او حتی در سالنی که نیمی از حاضران آن را دختران شدیدا بدحجاب و بی‌حجاب تشکیل داده‌اند، از رئیس دانشگاهی سخن می‌گوید که پسرش را به دلیل آنکه پیراهن آستین کوتاه پوشیده، مواخذه کرده است!

نسل بعدی زنان ایرانی که زندگی آن‌ها توسط انقلاب اسلامی نابود شده، «شهلا جاهد»، همسر دوم یکی از فوتبالیست‌های مشهور کشور و قاتل همسر اول اوست. بازیگر نقش جاهد، بار‌ها تاکید می‌کند که در دوران مدرسه همیشه دختر‌ها را به انجام حرکات مذهبی مجبور می‌کرده‌اند و همین مساله سبب شده تا او از دین زده شود. تاکید شدید بر فضای اختناق در مدارس دهه ۶۰ در حالی صورت می‌گیرد که در تمام مدتی که بازیگر این نقش مونولوگ می‌گوید، تلاش می‌شود تا او زنی عاشق و محجوب معرفی شود که تنها تاوان عشق خود به یک بازیکن فوتبال را داده است.

در توصیف دوران طولانی مدت زندان شهلا جاهد هم چنان شخصیت دوست داشتنی و فعال اجتماعی از او خلق می‌شود که انگار واقعا باید برای یک قاتل دل سوزاند. نهایتا هم بازجو‌ها و مسئولین حکومت هستند که به «یک عاشق بی‌گناه» تلقین می‌کنند که قاتل همسر بازیکن فوتبال است و او را به پای چوبه دار می‌برند و صندلی را از زیر پایش می‌کشند.

اما آخرین نسل از زنان ایرانی که یک دختر نسل سومی است، «سارا اسکندی»، یک کوهنورد معروف است که جان خود را در یکی از تلاش‌های خود برای فتح یک قله خارجی از دست داده است. روایت نمایش «هم هوایی» از زندگی این شخصیت هم که نعل به نعل از روی صفحه ویکی‌پدیای این ورزشکار استخراج شده، حاوی حملات تند و البته بی‌دلیل به انقلاب اسلامی است. طبق معمول او در یک خانواده مذهبی بوده که پدرش اجازه تحصیل در رشته مورد علاقه وی را نداده و او را مجبور به تحصیل در رشته علوم آزمایشگاهی کرده‌ است. اما او راه خودش را به صورت مستقل ادامه داد و ورزش کوهنوردی را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند.

نهایتا هم مرگ طبیعی او در اثر یک حادثه در تلاش برای فتح یک قله، به صورت کاملا بی‌ربط به جمهوری اسلامی و مسئولین حکومتی نسبت داده می‌شود. عدم اثبات فتح یک قله دیگر توسط وی و تیم همراهش به فدراسیون کوهنوردی هم دستمایه توهین به مسئولین کشور می‌شود. حتی در این زمینه در مونولوگی کاملا بی‌ارتباط و بدون دلیلی هم در توصیف فضای فتنه ۸۸ و سیاه‌نمایی از آن دوران علیه کشور، در نمایش قرار داده شده است.

جالب است که در این تئا‌تر، «قصاص یک قاتل» و «مرگ یک کوهنورد بر اثر حادثه» دستمایه سیاه‌نمایی از وضع زنان ایران در دوران پس از انقلاب اسلامی قرار می‌گیرد، بدون اینکه دلیل و علت موجهی برای آن تراشیده شود.



نمایش «هم هوایی» آنقدر ضعیف و بدون ایجاد ارتباط با مخاطب اجرا می‌شود که یقینا پس از پایان اجرا، هیچگونه اثری از آن باقی نخواهد ماند اما در این میان حلقه مفقوده «نظارت بر تئا‌تر» همچنان اصلیترین ایراد نظام پخش نمایش در ایران است که مشخص نیست چرا به اینگونه تئاتر‌ها که توهین علنی و رسمی به شهدا و انقلاب اسلامی هستند و حتی بدیهی‌ترین مسائل نظیر حجاب حداقلی بازیگران هم در آنها رعایت نمی‌شود، مجوز نمایش داده می‌شود و پس از آن هم هیچگونه نظارتی صورت نمی‌گیرد تا احیانا شاهد تغییر متون دیالوگ‌ها توسط کارگردان و دیگر عوامل تهیه نباشیم؟


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
تعداد بازديد :  
تاريخ : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:حجاب,بی حجاب,دختران بی حجاب,تهران,کشف حجاب,پایتخت,

دوستان طبق وعده ما این عکس ها را از همین لحظه در وبلاگ قرار دادیم . برای مشاهده به لینک دوستان کنار مطالب (سمت چپ) بروید و این معضل را ببینید یا در صورت خرابی لینک این آدرس را در قسمت وارد کردن آإرس مرورگر در سمت بالا وارد کنید .

با تشکر

www.soofreh.loxblog.com/page/badgirl


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
تعداد بازديد :  
تاريخ : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:فتنه,فتنه گر,خاتمی,دانشگاه,اعتراضات,شهید بهشتی,

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تجمع دانشجویان در مقابل صحن مسجد الزهرا دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد و دانشجویان با شعارهای «مرگ بر منافق»، «مرگ بر فتنه گر»، «فتنه گر منافق اعدام باید گردد» نسبت به حضور خاتمی در این دانشگاه اعتراض کردند.

- این تجمع که در میان تدابیر امنیتی شدید مسئولین دانشگاه برگزار شد، پس از دقایقی پایان یافت.

- تدابیر شدید امنیتی تا آنجا بود که از حضور خبرنگاران واحد مرکزی خبر نیز جلوگیری شد.

- گفته می شود برنامه ای که خاتمی در آن حضور یافته است، بدون مجوز هیئت سه نفره دانشگاه و با مدیریت رییس دانشکده برگزار شده است.

- گفته شده است به دستور مستقیم طهرانچی رییس دانشگاه شهید بهشتی از ورود خبرنگاران جلوگیری شده است.

گزارش مشروح این تجمع بدین شرح است:

* دانشجویان خواستار محاکمه فتنه گران شدند

قبل از آغاز مراسم درهای ورودی دانشگاه شهید بهشتی به روی خبرنگاران و رسانه‌ها بسته بود و حراست دانشگاه به شدت کارت‌های دانشجویان را کنترل می‌کرد.

در این تجمع، مسئولان دانشگاه به بهانه عدم هماهنگی اجازه تجمع در فضای دانشگاه را ندادند و دانشجویان و جمعی از اساتید مجبور به تجمع مقابل مسجد دانشگاه شدند.

دانشجویان در این مراسم پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی به دست داشتند که روی آن‌ها شعارهایی همچون « مرگ بر منافق»، «دانشگاه جای فتنه گران نیست»،« به جای اینکه فتنه گران را به زندان بیندازند به دانشگاه می‌آورند»، «دانشجو بیدار است از فتنه گر بیزار است»، « ورود فتنه گران با کدام مجوز و کدام هدف»بود.

در ادامه این تجمع دانشجویان معترض ضمن محکوم کردن حرکت خاتمی و افرادی که پای فتنه‌گران را به دانشگاه باز می‌کنند شعارهایی همچون «مرگ بر منافق»، «فتنه‌گر منافق اعدام باید گردد»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «فتنه گر حیا کن دانشگاه را رها کن»، «موسوی، کروبی، خاتمی اعدام باید گردند»، سر دادند.

* نبوی: حضور فتنه‌گران در دانشگاه شهید بهشتی را به شدت محکوم می‌کنیم

حجت الاسلام سیدمحمود نبوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی در مراسم تجمع اعتراضی دانشجویان علیه ورود خاتمی به این دانشگاه با اشاره فرمایشات رهبر معظم رهبری بعد از فتنه ۸۸، گفت: انقلاب و فتنه‌گران با رحمت و رافت رفتار کرده و اگر فتنه‌گران همان اول پشیمان می‌شدند و ابراز پشیمانی می‌کردند قطعا نظام و مردم آن‌ها را می‌بخشیدند.

نبوی ادامه داد: امروز هم دیر نشده است و اگر اکنون فتنه‌گران پشیمانی خود را اعلام کنند رافت نظام و مردم شامل حالشان خواهد شد.

وی افزود: دیروز مراسم بزرگداشتی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد که متاسفانه از این فضای به وجود آمده استفاده سیاسی شد و آرامش دانشگاهی را که باید مهد علم و دانش و آرامش باشد به هم زدند و دل اساتید و دانشجویان مومن را جریحه‌دار کردند.

نبوی با بیان اینکه ورود خاتمی به دانشگاه شهید بهشتی بدون مجوز انجام شده است، گفت: قطعا خاتمی بدون هماهنگی در دانشگاه حضور پیدا کرده است و این کار درستی نیست.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد: بعد از اتفاقاتی که دیروز در دانشگاه شهید بهشتی رخ داد بیش از صد نفر با من تماس گرفتند و ناراحتی خود را از این جریان اعلام کردند.

وی ادامه داد: دولت باید حواس خود را جمع کند که از این فضاهایی که در دانشگاه ایجاد می‌شود سوءاستفاده نشود.

نبوی خاطرنشان کرد: ما حرکتی را که دیروز رخ داد به شدت محکوم می‌کنیم و دوست نداریم که فضای دانشگاه آرامش خود را از دست بدهد.

* دانشجویان دانشگاه شهیدبهشتی خطاب به مسئولان این دانشگاه: نسبت به چرایی ورود عوامل فتنه به فضای دانشگاه پاسخگو باشید

همچنین دانشجویان دانشگاه شهیدبهشتی طی بیانیه‌ای از مسئولان این دانشگاه خواستند تا نسبت به چرایی ورود عوامل فتنه به فضای دانشگاه و برخوردی دور از شأن دانشجو، توسط محافظین پاسخگو باشند.

دانشجویان در این بیانیه تاکید کردند: مسئولان دانشگاه باید نسبت به چرایی ورود عوامل فتنه به فضای دانشگاه و برخوردی دور از شأن دانشجو، توسط محافظین پاسخگو باشند و باید بدانند که مسند ریاست آنقدر هم شیرین و ماندگار نیست که بهای گزاف برای آن پرداخت شود.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

" اگرچه نزدیک به ۵ سال از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ و فتنه‌انگیزی گروهی بی‌بصیرت و خائن می‌گذرد ولی اتفاقات تلخ آن دوران که ارزش‌ها، اصول و باورهای مردم ایران اسلامی را هدف قرار داده بود فراموش‌شدنی نیست.

۵ سال پیش مردم ایران ۸ ماه هزینه بی‌بصیرتی خواصی را دادند که با بازیگردانی اتاق فکرهای آمریکایی - انگلیسی، به بهانه «تقلب»‌در انتخابات، سعی در ایجاد اردوکشی خیابانی کردند تا از این مسیر، با نشانه گرفتن اصل نظام، به اهداف شوم خود جامه عمل بپوشانند، ولی این مردم بودند که مثل گذشته، با حرکتی مثال‌زدنی و خلق حماسه‌ بزرگ ۹ دی پاسخ کوبنده و دندان‌شکن به این افراد دادند و نگذاشتند خون‌های ریخته شده برای دفاع از این مرز و بوم با آمال و آرزوهای عده‌ای خائن به نظام و انقلاب، پایمال شود.

ولی با روی کار آمدن دولت «تدبیر و امید»، فضا برای حضور کسانی که سال ۸۸ فتنه‌انگیزی آنان محرز شده بود باز شد و متاسفانه با بی‌تدبیری دولت، فتنه‌گران به راحتی در پست‌های مختلف اجرایی قرار گرفتند که نمونه بارز آن می‌تواند حضور شخصیت‌های سرشناس فتنه در بدنه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد، از این رو بود که هر آن انتظار می‌رفت با تصمیم‌گیری‌های سیاسی و قرار گرفتن اشخاص معلوم‌الحال در دانشگاه‌ها، فضای علمی دانشگاه‌ها تبدیل به فضای سیاسی و امنیتی شود، که اتفاق هم افتاد و شخصیت‌هایی که در برابر نظام قرار گرفته بودند فضا را مناسب دیدند تا دوباره به دانشگاه‌ها برگردند تا از این مسیر، تلاش کنند اول چهره پلید خویش را تطهیر کنند و بعد آنچه در ذهن خود می‌پرورانند به دیگران دیکته کنند تا از این طریق به آنچه می‌خواهند دست پیدا کنند.

متاسفانه دیروز، دانشگاه شهید بهشتی شاهد حضور «محمد خاتمی» بود، کسی که با گفتار و رفتارش در سال ۸۸ فضای جامعه را ملتهب کرد و با لبخند دشمن کاری کرد که کام ملت ایران تلخ شود و با نادیده گرفتن حماسه بی‌نظیر مردم در انتخابات ریاست جمهوری، تلاش کرد چهره نظام را مخدوش کند. دیروز در حالیکه «محمد خاتمی»‌برای مراسم ختم به دانشگاه آمده بود ولی با سوت و کف استقبال شد؛ و به راحتی به ایراد سخنرانی پرداخت و در این بین مسئولین دانشگاه شهید بهشتی نه تنها مانع ورود وی نشدند بلکه با حضور در مراسم از «خاتمی» به گرمی استقبال کردند.

البته این اقدام از ریاست دانشگاه شهید بهشتی و معاونانش بعید نبود و انتظار نمی‌رفت که در مقابل حضور یک فتنه‌گر در دانشگاه ایستادگی کنند چرا که با تغییر دولت، تمام تلاش‌ها و انتصابات در دانشگاه شهید بهشتی حکایت از این داشت که به هر قیمتی نباید مسند ریاست از دست برود ولو به قیمت مسئولیت دادن به اصلاح‌طلبان تندرو و فتنه‌گران یا ایجاد تشکل خود ساخته و دست‌نشانده.

با این وصف، دانشجویان انقلابی دانشگاه شهید بهشتی از مسئولین دانشگاه می‌خواهند نسبت به چرایی ورود عوامل فتنه به فضای دانشگاه و برخوردی دور از شأن دانشجو، توسط محافظین پاسخگو باشند و باید بدانند که مسند ریاست آنقدر هم شیرین و ماندگار نیست که بهای گزاف برای آن پرداخت شود و از سوی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار دارند برخورد منفعلانه با اقدامات وزارت علوم را کنار گذاشته و به صراحت در مقابل فضای سیاست‌زده دانشگاه بایستند.

در پایان ما دانشجویان انقلابی دانشگاه شهید بهشتی می‌گوییم به عهدی که بسته‌ایم پایبندیم و سر سوزنی از آرمان‌های انقلاب کوتاه نخواهیم آمد،‌ادامه مسیر شهدا و دفاع از ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی را بر خود فریضه الهی می‌دانیم و در این مسیر،‌هر کسی بخواهد کوچکترین خللی ایجاد کند با پاسخ صریح و دندان‌شکن دانشجویان روبرو خواهد شد. 


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
تعداد بازديد :  
تاريخ : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:ساپورت,زن,زنان,برهنه,تهران,اسلام,بی حجابی,بد حجابی,

بزودی عکس های جدید بد حجابی در تهران را در این وبلاگ نشان خواهیم داد . بزودی خواهید دید دختران دیگر ساپورتهایی می پوشند که کاملا ران پاهایشان به صورت عریان تماما معلوم است و فقط یک دامن خیلی کوتاه دارند این است کشور مسلمان ایران . اللهم ارزقنا شهادتا تعجیلا ....


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 ... 23 صفحه بعد