تعداد بازديد :  
تاريخ : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:حجاب,بی حجابی,زن,زنان,زنان بی حجاب,ساپورت,اسلام,

 

هشدار موج جدید بد حجابی در تهران

توجه : اسلام در خطر است همه آماده باشند

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله، ظاهر شدن دخترانی بدون داشتن روسری در خودروهای شخصی در کنار یک راننده مرد، بار دیگر گواه بر فعالیت سازماندهی شده ای برای ترویج نوع دیگری از بدحجابی در بین مردم است.

طبق مشاهدات بسیاری از افراد که در محدوده برخی خیابان های پر تردد شهر صورت گرفته است، به تازگی ماشین هایی دیده می شوند که سرنشین جلوی آن دخترانی هستند که روسری را از سر خود برداشته و کاملا بی حجاب شده اند و راننده مردی نیز بدون داشتن مقصدی معین در حال چرخاندن این مانکنان در خیابان هستند، که نمونه این خودرو ها را می توان عصر هنگام در محدوده خیابانی نظیر شریعتی از جنوب به سمت شمال مشاهده کرد.

این نخستین بار نیست که این قبیل پوشش‌های نا به هنجار توسط مانکن هایی در سطح شهر تبلیغ می شوند. به عنوان نمونه پوشش ساپورت که بالاتر گفته شد، نخستین بار توسط دختران مانکن و با حضور در پاساژ ها و مراکز خرید در حالی که این نوع پوشش را بر تن داشتند، در میان مردم تبلیغ و شروع به گسترش کرد.

این در حالی بود که قیمت این نوع پوشش در همان زمان نیز بسیار ارزان بوده و در بسیاری از مغازه ها می‌شد آن را با قیمتی نظیر ۵ هزارتومان نیز خریداری کرد. 

اکنون نیز، حضور چنین مانکن هایی در داخل ماشین هایی که سطح شهر را بدون مقصد خاصی در حال چرخیدن هستند با وجود آنکه علی الظاهر هیچ گونه سود مادی نیز برای آنان ندارد، نشان دهنده آن است که جریانی پشت پرده این قضایا وجود دارد که پله به پله در حال کشاندن بدنه جوان جامعه به سمت بی حیایی، بی حجابی و بی عفتی است و اینک بعد از گسترش موفق پوشش ساپورت، در حال پیاده سازی مرحله بعدی برنامه خود هستند.

در این میان لازم است به صحبت های سردار احمدی مقدم در فروردین ماه ۱۳۹۰ اشاره شود که وی ضمن تاکید بر برخورد با مظاهر بی حجابی و بدحجابی، این طور عنوان کرد که خودرو از مصادیق حریم شخصی محسوب نشده و برخورد با خودروهای هنجار شکن در زمینه حجاب در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی قرار دارد، در صورتی که متاسفانه تا کنون با وجود مشاهده بسیار اینگونه خودروهادر همین ایام، شاهد برخورد قاطعي از سوی پلیس محترم راهنمایی و رانندگی با آنان دیده نشده است و شايد هم برخوردي شده اما جسارت بي حجابان از حد گذشته است.

مع الاسف در صورت عدم برخورد جدی با این پدیده‌ی در حال گسترش، به زودی باید شاهد خودرهایی در سطح شهر باشیم که دختران حاضر در آن روسری خود را برداشته و بدون حجاب کامل در حال رانندگی در خیابان ها هستند .هشدار موج جدید بد حجابی در تهران

توجه : اسلام در خطر است همه آماده باشند

 


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله،تا چند سال پیش از خوانندگان داخلی هیچ‌کدام حاضر نمی‌شد کلیپش را به شبکه‌های ماهواره‌ای بدهد.حتی کسی که کلیپی از او بی اجازه خودش از شبکه‌ماهواره‌ای پخش می‌شد سطحش آنقدر پایین می‌آمد که باید کلی می‌دوید تا آن فضاحت را جبران کند.

فقط خواننده‌های ساکن لس آنجلس بودند که موزیک ویدیوهای مبتذلشان را در اختیار شبکه های ماهواره‌ای قرار می‌دادند. چند سالی که گذشت نوبت به خواننده‌های موسیقی زیرزمینی رسید و آنها که دریچه برای عرضه هنرشان پیدا نمی‌کردند بهترین راه را شبکه‌های ماهواره ای می‌دیدند و از این راه فرصتی برای دیده شده پیدا می‌کردند حالا به هر قیمتی. واما ماجرا به همین‌جا هم ختم نشد. یک‌باره با کار سنگینی که شبکه‌های ماهواره‌ای به‌صورت چراغ خاموش انجام دادند یک‌باره قبح پخش نماهنگ خواننده‌ها در شبکه‌های مبتذل ماهواره‌ای ریخت و حتی بعضی اساتید و فرزندان اساتید موسیقی هم حاضر به پخش نماهنگ‌هایشان در این شبکه‌ها شدند.

حالا هم که دیگر حتی خواننده‌هایی که مجوز رسمی از دفتر موسیقی وزارت ارشاد دریافت می‌کنند، موزیک ویدیوهاشان از شبکه‌های رنگارنگ ماهواره‌ ای پخش می‌شود.

اگرچه اکثر این خوانندگان از پخش ویدیوهای این چنینی در شبکه‌های ماهواره‌ای اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند و بعضا حتی خواستار شکایت از این شبکه‌ها هم می‌شوند. اما واقعیت پیچیده‌تر از اینهاست.واقعیتی که برای دانستنش در ابتدا باید دانست اساسا سازوکار پخش در شبکه‌های ماهواره‌ای چگونه است؟ ویدیوهای با کیفیت‌های بسیار بالا چگونه به دست این شبکه‌ها می‌رسد؟ آیا واقعا امکان دارد خواننده از پخش ویدیوی با کیفیت اثرش بی‌اطلاع باشد؟ آیا اصلا پخش ویدیوها بدون اطلاع خواننده پیگرد قانونی ندارد؟‌ چگونه خواننده‌های زیرزمینی در تهران جولان می دهند و ویدیوهای بعضا مستهجن را می‌سازند و آزادانه پخش می‌کنند؟ آیا هیچ نهادی برای نظارت وجود ندارد؟ چگونه است که خواننده‌ای از طریق همین شبکه‌ها و ساخت ویدیو درتهران مشهور می‌شود و بعد هم آزادانه مجوز آلبوم دریافت می‌کند؟

این‌ها همه سوالاتی است بی‌ پاسخ که همواره ابهامات عجیبی را به همراه داشته است. در ادامه نمونه‌هایی از چند خواننده که در تهران ویدیو می‌سازند و در لس‌ آنجلس پخش می‌کنند می‌آید تا شاید هشداری باشد برای برخی مسولینی که چشم هایشان را عمدا روی برخی مسایل بسته‌اند و از آن به راحتی عبور می‌کنند.

زانیار خسروی

زانیار خسروی برادر سیروان خسروی از خواننده‌های موسیقی پاپ است که چند ماهی است اولین آلبومش مجوز گرفته و اولین کنسرتش را هم را چند روز پیش برگزار کرد. اما قبل از دریافت مجوز ویدیوهای مختلفی از او در شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شد که البته همین‌ها هم باعث معروفیت او شد. آیا هنگام دریافت مجوز کسی از او سوال درباره آن ویدیوها پرسیده است؟ آیا از نحوه ساخت آن در تهران و چگونگی پخش گستردگی آن در شبکه‌های ماهواره‌ای اطلاعی کسب شده یا مسولین دفتر موسیقی خواسته‌اند مثلا با مجوز دادن های این چنینی، روی خوشی به برخی عناصری که دل خوشی هم از انقلاب و نظام ندارند، نشان دهند و فضا را به زعم خودشان باز و آزاد نشان دهند.

نیما مسیحا

یکی دیگر از خوانندگان مجوز داری که ویدیوها او چه خواسته و ناخواسته به شبکه‌های ماهواره‌ای راه یافته است، نیما مسیحا است. نیما مسیحا یکی از خوانندگان قدیم موسیقی پاپ ما به شمار می‌رود که از ابتدای فعالیش در صدا و سیما هم حضور پررنگی داشت و از این رسانه به نحو احسن برای عرضه کردن هنرش استفاده کرد. طبق قوانین صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر گونه همکاری اهالی موسیقی با شبکه های ماهواره ای ممنوع است و آن دسته از خواننده هایی که موزیک ویدیوهایشان از این شبکه ها پخش گردد دچار ممنوعیت کاری می شوند. بر این اساس ، معمولا خواننده های مجاز به خصوص خواننده های سازمان صدا و سیما با شبکه های ماهواره ای همکاری نمی کنند. همین نکته باعث تعجب است که چگونه کلیپ نیما مسیحا به پخش گسترده رسیده است. البته این نکته را هم باید گفت که موزیک ویدیو نیما مسیحا فاقد هرگونه مشکل محتوایی است و به راحتی قابلیت پخش در داخل کشور را دارد.

آرمین زارعی

آرمین زارعی ملقب به ۲afm خواننده زیرزمینی دیگری است که در شهر رشت ویدیو می‌سازد و در شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌کند کلیپ غیر اخلاقی‌ او که اخیرا با همکاری رپر های زیر زمینی تولید کرده، هم یکی از این ویدیو کلیپ‌ها است. جالب اینجا است که در این ویدیو چند ترفند تبلیغاتی هم گنجانده شده و یک مکان خاص در شهر رشت بدون هیچ نگرانی تبلیغ شده است! حالا چرا با این احوالات مسولان فرهنگی هیچ اقدامی را در دستور کار خود قرار نمی‌دهند جای سوال دارد.

حبیب محبیان

دو سال پیش بود که حبیب محبیان که بعد از انقلاب از ایران خارج شده بود، باز به ایران بازگشت و فعالیت‌هایی را مبنی بر کسب مجوز قانونی انجام داد که هنوز هم دادن یا ندادن مجوز او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.فارغ از این‌که او چرا و چگونه بازگشته است و از این به بعد چه رفتاری باید با او داشت در مورد محبیان یک نکته تلخ وجود دارد.حبیب که ساکن یکی از شهرهای شمالی کشور است و بدون هیچ مشکلی زندگی می‌کند،گویی هیچ وقعی به دستگاه‌های فرهنگی قانونی نمی‌نهد و بی هیچ دردسری برای شبکه‌های ماهواره‌ای کلیپ تولید می‌کند.بامزه‌تر اینجاست که حتی به اعتراض‌های به‌وجود آمده هم پاسخ نمی‌دهد و تو گویی پشتش چنان گرم است که ترجیح می‌دهد به‌جای پاسخ دادن ،مدیریت موسیقی را به سخره بگیرد.

یک هشدار

نمونه‌های این چنینی کم نیستند و افرادی از جمله امیرعلی نورایی، یاسر بختیاری (یاس)، امیر حسین مقصودلو (تتلو)، سعید کرمانی، رضا شیری، سعید تاتایی و ... تنها نام برخی از افرادی است که در ایران فعالیت‌های این چنینی انجام می‌دهند. متاسفانه اقداماتی از این دست روز به روز بیشتر می‌شود و مسولان فرهنگی کم‌کاری می‌کنند و از برخی مسائلی که نباید، به راحتی می‌گذرند. در گزارش‌های بعد به سراغ مسولان خواهیم رفت و پاسخ‌های آنها را در این باره خواهیم شنید.


منبع:فارس
 
 

برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
تعداد بازديد :  
تاريخ : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:احمدی روشن,شهید,شهیدان,توافق ژنو,سانتریفیوژ,راکتور,

http://www.soofreh.loxblog.com/page/ahmadiroshan

برای دیدن این مصاحبه بسیار مهم و سیاسی فرهنگی وارد لینک بالا شوید :

                                                                                                    

 


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
تعداد بازديد :  
تاريخ : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:فتنه,فتنه گر,خاتمی,دانشگاه,دانشجو,,
 
 عکس های ضرب وشتم محافظین خاتمی با دانشجویان منبع عکس ها رجا نیوز


به گزارش پایگاه ۵۹۸، بعد از ظهر سه شنبه حضور یکی از متهمان اصلی فتنه ۸۸ در محل دانشگاه شهید بهشتی خبرساز شد.

بر همین اساس امروز مراسمی تحت عنوان گرامیداشت مرحوم دکتر صادقی، پدر زن سید محمد خاتمی و از اعضای قدیمی هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی در این دانشگاه برگزار شد که «سیدمحمدخاتمی» از متهمان اصلی فتنه ۸۸ توسط برخی از اعضای هیئت علمی این دانشکده به این مراسم دعوت شده بود.

اخبار واصله به «خبرگزاری دانشجو» حکایت از این دارد که پس از انتشار خبر ورود «سیدمحمدخاتمی» به دانشگاه شهید بهشتی، دانشجویان با شعارهای «مرگ بر فتنه‌گر» و «مرگ‌برمنافق» به استقبال وی رفتند.

شنیده‌ها حاکی از برخورد محافظین با دانشجویان و ضرب‌وشتم تعدادی از معترضان است.

همچنین براساس این خبر، «سیدمحمدخاتمی» در برابر برخورد محافظین با دانشجویان، واکنش خاصی از خود نشان نداده و پس از چند دقیقه حضور در محل مراسم، از دانشگاه شهید بهشتی خارج شده است.

 

 

 

 

 


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
تعداد بازديد :  
تاريخ : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:الهام چرخنده,فرهنگ,فتنه,,
به گزارش جهان، ظهور۱۲ نوشت: پس از آنکه چند سال قبل شهاب حسینی و پروانه معصومی دو بازیگر مطرح سینما در دیدار با رهبر انقلاب صحبت کرده بودند و چندی پیش نیز مریلا زارعی، بابک حمیدیان و ابراهیم حاتمی کیا به دفاع مقدس و ارزش های انقلاب اسلامی ادای احترام کردند، این بار الهام چرخنده بازیگر زن سینمای ایران در اقدامی قابل تقدیر در برنامه زنده تلویزیونی ابتدا شعری در وصف مولا امام علی(ع) خواندند و سپس سال جدید را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت. تبریکی که برای خیلی ها دلچسب بود و البته برخی هم این عرض ارادت را برنتافتند و دستاویزی کردند برای حمله به این هنرپیشه زن سینما.

 

الهام چرخنده، مدتی قبل تر نیز عکسی از خود را که در حرم مطهر امام رضا(ع) گرفته شده بود و دارای حجابی کامل نیز بوده است در صفحه اینستاگرام خود قرار داده بودند.

 
حاشیه نوشت چرخنده برای عکسش: آقا امام رضا دعوتم کردند ...بعد خیلی وقت ...لابه لای محبت مردم و دعا و ذکر و عشق و خدا به یاد همتون بودم رفقا.

این حرکات ارزشی، واکنش های متفاوتی را نیز به دنبال داشته است که از تحسین و تمجید (البته کمتر!) بوده است تا تخریب و چسباندن انگ هایی چون چاپلوسی از سوی مخالفان و البته در این میان رسانه های بیگانه نیز بیکار ننشسته اند.

حتی چندی قبل عده ای نیز اقدام به شکستن شیشه های ماشین این هنرمند کرده اند.

تاجایی که خود خانم چرخنده در صفحه اینستاگرام شون با دلی شکسته و البته امیدوار و "محکم" از این واکنش ها متنی را قرار داده اند

 
 
 

برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
تعداد بازديد :  
تاريخ : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:,

جهان‌نیوز ـ ابوذر علوی‌تبار: حجت‌الاسلام حسن روحانی روز سه شنبه در افتتاحیه نمایشگاه کتاب، اظهارنظر عجیبی داشته‌اند که بیش از آنکه بوی تعقل از آن به مشام برسد، بوی تدبیر می‌دهد؛ تدبیر برای جمع‌آوری وجهه در میان شبه‌هنرمندان!

رئیس‌جمهور در سخنرانی خود در اظهارنظری شگفت، با بیان این‌که همه ما از جمله دولت‌مردان نیازمند به ارشاد توسط صاحبان فرهنگ هستیم، اظهار داشت: صاحبان فرهنگ ما نیاز به ارشاد و گشت ارشاد ندارند (!) آنها باید بگذرند و عبور و تماشا کنند، دیگران را ارشاد کنند و این‌ها احترام فرهنگ، دین و جامعه را به خوبی حفظ می‌کنند(!)

البته آقای دکتر روحانی پیش از این نیز لب به چنین اظهارنظرهای شاذی باز کرده و با مخالفت با تقسیم هنرمندان به ارزشی و غیرارزشی گفته بود: «هر هنرمندی می‌خواهد به معنای جهان و عمق جهان برسد، اگر بگوییم هنر مرده را زنده می‌کند سخن به گزاف نگفته‌ایم!»

در همین رابطه نظر رئیس‌جمهوری محترم را به برخی از رفتارهای همین قشری که از نظر آقای روحانی نباید به ارزشی و غیرارزشی تقسیم شوند و باید دیگران را هم ارشاد کنند(!) جلب می‌کنم:

۱-یکی از مهم‌ترین پیامدهای اجتماعی ناشی از فتنه ۸۸، پرده بر افتادن از نابسامانی‌های اندیشه‌ای و رفتاری منورالفکران غربزده‌ای‌ است که متاسفانه بخش قابل توجهی از پیاده نظام جامعه به اصطلاح‌ هنری کشور را در برگرفته‌اند. با گذشت نزدیک به ۵ سال از انتخابات سال ۸۸، گویا تنها قشری از جامعه که کماکان بر رفتارهای ضدمردمی و ضددموکراسی‌خواهانه خود اصرار دارند؛ همین قشر شبه‌هنرمندی هستند که حتی کوچک‌ترین انتقادی را نیز بر نمی‌تابند و در تازه‌ترین رفتار قبیله‌ای خود، یکی‌از هم‌صنفان خود را به خاطر یک تبریک آماج حمله قرار دادند!

قابل توجه آقای رئیس‌جمهور، ماجرا از زمانی آغاز شده که الهام چرخنده بازیگر زن سینمای ایران در یک برنامه زنده‌تلویزیونی، با خواندن شعری در وصف امام علی(ع)، فرا رسیدن سال جدید را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت. راه انداختن کمپین در شبکه‌های مجازی برای تمسخر این بازیگر زن، کوچک‌ترین واکنش منورالفکرها به یک تبریک کوچک بود که تا تخریب شخصیت و چسباندن انگ‌ چاپلوسی و تهمت پول گرفتن برای عرض ارادت (!) پیش رفت.

حمله به بازیگری که به رهبرش تبریک فرستاد! +فیلم

البته در این میان نقش رسانه‌های بیگانه نیز کمرنگ نبود و سیل‌ نظرات و لینک‌های توهین به این بازیگر باعث شد تا او نیز دوباره لب به شکوه گشوده و این گونه در صفحه اجتماعی خود بنویسد: «دلم شکست... اما، عجیب محکم‌تر شدم! وقتی شنیدم آقایان در آن سر دنیا دورتر از خاک میهنم، وطنم؛ دینم با فریاد به "الهام" خواهر شما مردم نازنین، هزاران تهمت و ناروا فرستادند.... باکی نیست! چرا که من آزاد هستم و بر باورم راسخ... آری؛ من دختر ایران‌زمین مرید مولایم...» این اقدام مدعیان آزادی بیان که البته به نظر رئیس جمهور ضدارزشی نباید خوانده شوند، اولین رفتار از این دست نبود وپیش از آن نیز بارها تک‌صداهای جامعه هنری را مورد نوازش (!) قرار داده بود!

۲- ماجرای توهین دو بازیگر به علی‌رام نورایی بازیگر سینما که در فیلم قلاده‌های طلا نقش سرحلقه جاسوسان سازمان‌های اطلاعاتی بیگانه را بر عهده داشت که پس از حضور در ایران در راهپیمایی‌های سکوت جنبش‌سبز شرکت می‌کند و دست به آشوب می‌زند؛ یکی از عجیب‌ترین مواردی است که تاکنون سینمای‌ایران به خود دیده و بد نیست آقای روحانی کمی درباره آن تحقیق کند تا ببیند قرار است چه کسانی، بعد از این مردم و دولت را ارشاد کنند!

رسانه‌ای شدن اتفاق زشت توهین به علی‌رام نورایی برمی‌گردد ‌به‌مصاحبه محمد خزاعی تهیه کننده قلاده‌های طلا؛ جایی که اوگفته بود: «برخورد اخیری که با علی‌رام نورایی جلوی تئاتر شهر صورت گرفته، خیلی بدتر از ماجرای آقای «کمال تبریزی» بوده است. ظاهراً ایشان هنگام برگشت از محل کار، در محوطه‌ی تئاتر شهر با توهین شدید و بی‌ادبی یک بازیگر زن سینما (باران کوثری) و یکی دو نفر دیگر از دستیار کارگردان‌های سینما مواجه می‌شود که ماجرای آنها مفصل است.»

البته این بازیگر آینده دار سینمای ایران که بعد از بازی دراین فیلم، ازسوی هم‌صنفانش بایکوت شده دراین باره گفت: «من ترجیح می‌دهم در این باره صحبت نکنم اما فقط در این حد می‌گویم که باندبازی‌ها آن قدر امتداد یافته که حدودا دو هفته قبل برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان در گردهمایی سینماگران شرکت کردم اما بی‌دلیل از آن جمع اخراج شدم. متاسفانه یکی از هنرمندان حاضر در جمع، مرا از جمع اخراج کرد آن هم با بیانی کاملا نامحترمانه...»

۳- البته بد نیست آقای رئیس جمهور بداند که علی‌رام نورایی بازیگر فیلم سینمایی قلاده‌های طلا تنها کسی نبود که به واسطه حضور در این فیلم دچار دردسر شد. ابوالقاسم طالبی کارگردان، امین حیایی و محمدرضا شریفی‌نیا دیگر بازیگران این فیلم نیز از توهین‌ها بی‌نصیب نماندند.

حتی بد نیست ایشان بدانند همین آقای شریفی‌نیایی که درمراسم تنفیذ خودش نیز حضور یافته بود، کسی است که ۴ سال پیش و پس از حضور مشابه در مراسم تنفیذ محمود احمدی‌نژاد درسال ۸۸، آماج توهین هنرمندان سبزمسلک قرار گرفت. حتی فشارها بر او و خانواده‌اش تا جایی پیش رفت که وقتی این بازیگر سینما به‌همراه ۲ دختر بازیگر خود به یک کنسرت رفته بودند،

ناگهان با حمله و توهین سازمان‌یافته از یک گوشه‌ی سالن کنسرت مواجه شدند به گونه‌ای که مسئولان کنسرت به‌ناچار او و خانواده‌اش را به‌سرعت از گوشه‌ای از سالن خارج کردند تا به آنها صدمه‌ای نرسد و لابد این واکنش در همان راستای حفظ احترام فرهنگ، دین و جامعه بوده که هنرمندان (از دید آقای روحانی) به خوبی در راستای آن در حرکت‌اند!

۴- حضور در دیدار با رهبر معظم انقلاب هم به نظر کسانی‌ که قرار است بعد از این دولت و جامعه ما را ارشاد کنند، جرم است! آقای رئیس‌جمهور اگر این نکته را باور ندارد از خانم پروانه معصومی بپرسد که چگونه پس از سخنرانی در دیدار رهبری با بازیگران و سازندگان سریال‌های تلویزیونی صدا و سیما درتیرماه ۸۹ مورد بی‌مهری بخشی از هم‌صنفانش قرار گرفته است.

۵- درد بی حیایی و بی اخلاقی در بخشی از فضای هنری کشور و بین طیفی از بازیگران و سینماگران هم داغ کمی نیست که در گزارشی کوتاه بگنجد. کشف حجاب و پوشش تعدادی از بازیگران زن در خارج از کشور،‌ اغفال و جسارت اخلاقی به برخی علاقه مندان به بازیگری از سوی فلان سینماگر (که خبرش همه جا پیچید)، ساخت برخی فیلم ها که پر از نکات غیراخلاقی و آموزه های ناهمخوان با فرهنگ دینی و ملی مردم است و... تنها اشاراتی کوتاه در این حوزه است.

۶ - و نکته آخر اینکه، آقای رئیس‌جمهور را به جای مشورت با وزیری که دلیل شرکت نکردن در تنها جشنواره سینمایی مردمی انقلاب (عمار) را نداشتن وقت عنوان کرده، به شنیدن درد و دل‌های امثال ابراهیم حاتمی‌کیا، مجیدمظفری، محمدعلی کشاورز، فریبرز عرب‌نیا، جهانگیر الماسی، فرج‌الله سلحشور و ... درباره وضعیت اخلاقی و رفتاری جامعه هنری کشور جلب می‌کنیم تا وضعیت واقعی به اصطلاح برخی مدعیان هنر را درک کنند...


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
تعداد بازديد :  
تاريخ : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:دولت,یارانه ها,یارنه,
به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله، محسن بهرامی ارض اقدس گفت: دولت بنا دارد تا به صورت مجدد با تشکیل نوعی دیگر از کمپین و ایجاد تشکل‌هایی مثل میهن یاران محیط زیست، میهن یاران آموزش و یا میهن یاران سلامت، بار دیگر از مردم برای انصراف از دریافت یارانه نقدی دعوت کند.

مشاور معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: برخی مردم مایل هستند که به نفع اهداف خاصی از دریافت یارانه نقدی کنار روند و بنابراین، دولت این تدبیر را اندیشیده است که مردم برای هر موردی که دلخواه‌شان است، یارانه شان را تخصیص دهند.

وی تصریح کرد: در عین حال، مردم می توانند یارانه خود را برای مدتی کوتاه و مشخص یا همیشه، به این امور اختصاص دهند و برای مدتی کوتاه از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند.

به گفته بهرامی ارض اقدس، فکر می کنم که اگر این طرح پخته و آماده شود، شاهد خیل عظیمی از افرادی باشیم که به نفع این امور کنار می روند و دولت را کمک می کنند که در انجام برنامه های خود موفق باشد.

وی اظهار داشت: البته بخشی از جامعه نیز قبل از اعلام نرخ حامل‌های سوخت ثبت نام کردند چراکه افزایش باعث شده بود که این فضای نگرانی از قیمت حامل‌ها و شیب افزایش آن بوجود آید و بنابراین، عده ای به طور احتیاطی برای دریافت یارانه ثبت نام کردند و منتظر شدند که اگر قیمت سوخت افزایش چشمگیری همانند دور اول هدفمندی که قیمت ۴ برابر شد، داشت، یارانه را برای جبران هزینه خود دریافت کنند.

به گفته بهرامی ارض اقدس، هم اکنون که مشخص شده افزایش نرخ حامل های سوخت چشمگیر نبوده و شیب آن ملایم است، ممکن است مردم انصراف دهند.

منبع: مهر
 
 

 


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
تعداد بازديد :  
تاريخ : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:ورزش,هندبال,تیم ملی,گودرزی,جام جهانی,

وقتی که تیم ملی هندبال برای اولین بار به جام جهانی صعود کرد کم تر کسی فکر می کرد که از این تیم تجلیل نشود !!!!!!!

وقتی که هندبالیست های تیم ملی اعتراض خود را با نامه ای به وزارت ورزش و جوانان اعلام کردند وزارت خانه هم به جای

عذز خواهی و جبران سرمربی و کادر فنی تیم ملی را عوض کرد و این کار خشم هندبالیست های ملی پوش را در پی داشت

و عده ای از آنها در اعتراض به این موضوع اردو را رها کردند و نامه دیگری را فرستادند و مراتب اعتراض خود را اعلام کردند اما

متاسفانه وزارت عکس العمل خود را نشان داد . دکتر گودرزی وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان در واکنش گفتند که بهتر است عده

ای در کارهای مدیریتی و تخصصی ما دخالتی نکنند و فضا را تند تر نکنند .!!!!!!!!!!!!

وزیر محترم دولت جناب حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی بله !!!!! نباید کسی در کارهای مدیریتی و تخصصی دخالت کند

ولی شما که اینقدر حرفه اید به سه سوال ماهم جواب بدهید لطفا !

1- چرا بجای حاشیه سازی از بچه های تیم ملی که کار بزرگی را کردند تقدیر نکردید و بجای آن به حاشیه پرداختید !!!!

2- آیا بچه های تیم ملی حق اعتراضی ندارند و در این ورزش حق دخالت و مشورتی هم ندارند .

3-آقای گودرزی عوض کردن کادر فنی در زمانی که دو رویداد مهم جام جهانی و بازیهای اینچیون آيا حرفه ای است سرمربی را

عوض کرده و کس دیگری را جایگزین او کنیم .


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
تعداد بازديد :  
تاريخ : دو شنبه 8 ارديبهشت 1393برچسب:ساپورت,فرهنگ,زنان,زن,

 

گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو» - فرهان؛ دمِ عید بود و اَ‌بوی جانمان ما را با اهل‌ بیت فرستاده بود تا برویم چِش ‌و ‌چال بازار را در‌آورده و دم‌ِعیدی کأنه حوران و غلامان بهشتی نونوار و شیک‌و‌پیک بشویم!

آقا ما رفته بودیم توی یک مغازه‌ای و داشتیم برای خودمان سوت می‌زدیم و اجنا‌س را می پاییدیم که دیدیم یک بانویی با یک پوشش خیلی استغفراللهی دارد با فروشنده بر سر یک رأس تنبان نیم‌متری(!) چک‌و‌چانه میزند که اِلاو‌لله باید بگذاری پرو نمایم!

فروشنده هی قسم و آیه وصله‌پینه می‌نمود که این ساپورت است باجی! پرو ندارد که! آن بانو اما می‌گفت می‌خواهم ببینم رنگش به رنگ فلان لباس و مدلش به مدل فلان لباسم می‌آید یا نه!

خلاصه از ایشان انکار و از اوشان اصرار. با عشوه و کرشمه‌ای که آن بانو از خودشان صادر می‌نمود خود شیطان هم آب به دهان می‌آمد چه برسد به آقای فروشنده! در نهایت قروغمزه‌ها کارگر افتاد و آن آقای آب به دهان افتاده‌ فروشنده اجازَت پرو را صادر نمودند.

آن تُرک شیراز(همان بانو را عرض می نمایم!) با یک دنیا عشوه و کرشمه، لبخند ملیحی بر کنج لبان خویشتن نشانده و خرامان‌خرامان به سمت اتاق پرو روان گشتند!

بنده همان گوشه‌موشه‌ها ایستاده‌بودم و سخت حیران بودم که آخر این تنبان نیم‌متری چه‌طوری به تن این بانوی دو‌متری جا می شود!

در همین حیص‌و‌بیص بودیم که یکهو دیدم از توی اتاق پرو صدای ترق‌توروق می‌آید. یاللعجب! پرو با اعمال شاقه!؟ بانو در آن اتاق نیم‌متری کشتی کج می‌گیرد مگه!!!

آقا جایتان خالی! رگ سوپرمَنی‌مان جنبید و داشتیم آماده می شدیم کأنّه بَت‌من شیرجه زده و آن بانو را از درون آن اتاق نجات دهیم خوب!

خدارا شکر که ننه‌جانمان آن‌جا بود و بی‌درنگ وارد عمل گشته و ضمن منصرف نمودن این بنده از آن اقدام پتروس‌مآبانه، یک مجموعه اسرار مگو را برایمان فاش نمود که:

بالام‌جان! ساپورت، بسیار و بسیار و بازهم بسیار تنگ می‌باشد و آدمیزاد به این راحتی‌ها تویش جا نمی‌شود! برای جاگیر شدن توی این تنبان، جماعت باید یکسری اعمال پَرشی، افقی و عمودی را ردیف نماید تا فی‌النهایه تنبان رضایت دهد و آدمیزاد را توی خودش جا دهد! این صداهای مهیب از این پرش‌ها و آن اعمال ناشی گشته و نیازی به سوپرمن‌بازی‌های کچل‌چلاغی چون تو نمی‌باشد...

ای‌ول ننه! عجب پخمه بازی داشتیم مرتکب می‌شدیم‌ها!

القصه! ننه‌جانمان همچنان داشت اسرار مگوی این تنبان کذایی را برایمان فاش می‌نمود که آن بانو خرامان‌خرامان از اتاق بیرون آمده، تنبان مذکور را به قیمت نیم‌ارزن خریداری نمودند...

البته بنده اگر جای ایشان می‌بودم و خودم را با چنین اعمال شاقه‌ای توی یک تنبان نیم‌متری می‌چپاندم، حداقل می‌گذاشتم یک سالی توی تنم بماند که به آن‌ همه جانفشانی‌ها و کشتی‌کج گرفتن‌های هنگام پوشیدنش بیارزد!

از این واقعه کذایی ساعتی نگذشته بود و ما در خیابان داشتیم با عیال و اطفال اَبوی‌جانمان همین‌طوری راه می‌رفتیم برای خودمان.

دور‌و‌برمان پرشده بود از جماعتی که خودشان را توی این تنبان‌های کذایی چپانده بودند! تنبان‌هایی تنگ، چسبان و در رنگ‌های متنوع! بنده حتی به رأی العین، گورخری‌اش را هم مشاهده نمودم!

از این جا به بعد یک چیزهایی می خواهم بگویم خیلی بی‌تربیتی است، می‌ترسم بچه‌های زیر ۱۸ سال هم بین مان باشند و خدایی ناکرده چش و چالشان open بشود. آنوقت تُف و لعنت خانم والده‌شان دامنمان را بگیرد و دور از جان سوسک ‌شویم! جسارتاً شما گوشتان را بیاورید جلو، بنده بقیه‌اش را توی گوشتان بلغور نمایم:

این تب کذایی و این تنبان‌های کذایی‌تر، نه تنها به جماعت اناث که به جماعت ذکور نیز سرایت نموده و ساپورت ذکورانه نیز خروار‌خروار کأنه آجیل شب عید به فروش می‌رسد! یکسری از جماعت ذکور هم در حالی که بنده به رأی‌العین رویت می‌نمودم که رگ غیرتشان نخ‌نما و سولاخ گشته، ساپورت می‌خرند و می‌پوشند. توی شهر رژه می روند و ...

حالا تو فکر کن تا چند وقت دیگر ساپورت‌های پاره هم مد بشود!

حالا تو فکر کن با این فاق‌های فینگیلی، حضرت مذکور از آن آدم‌های روشن‌فکر و مکش‌مرگ‌ما باشد و بخواهد خم بشود و یک زباله‌ای را از زمین بردارد، آن وقت...

حالا تو فکر کن طرف یک لباس کوتاه و کمری هم پوشیده باشد و همین‌طوری که دارد راه می‌رود برای خودش، یکهویی خسته بشود و بخواهد روی یک نیمکتی جلوس نماید، آن وقت...

(هرچه می‌خواهم بگویم بی‌تربیتی و خاک بر سری است! آخر چه بنویسیم که سانسور نشود باباجان!)

ای بابا! ماشاءالله شما هم گوشتان خیلی کثیف است‌ها! یک ذره نظافت داشته باشید جانم! اصلاً بروید عقب باباجان! این سیکرت‌بازی‌ها به ما نیامده...

عرض می کردم خدمتتان...

حلقوم جر خورده جماعت طبیبان که هی صدا می‌اندازند توی چاله گلو و از مضرات این تنبان‌های کذایی بلغور می‌نمایند به کنار...

(رویم به دیوار، گلاب به روتان...) افاضات جماعت اورولوژیست هم که حسابی سرخ‌آبی شده‌اند تا بیماری‌های حاصل از این تنبان‌ها را توی گوش ذکور بچپانند به کنار...

چشم های وق زده چشم‌سفید‌های پلاس تو خیابان که تا کیلومترها پشت سر این اناث ساپورتی روان است به کنار...

جنگ اعصابی که این پوشش‌های استغفراللهی به عزب‌اوغلی‌ها تحمیل می‌نماید به کنار...

حیایی که خورده شد و گلاب به روتان آبرویی که قی گشت به کنار...

پوششی که به عریانی شبیه‌تر است تا پوشش هم به کنار...

عالم و آدم به کنار...

خودمان...

باباجان حیا و عفت‌مان تو این اوضاع قمر در عقرب و شلم و شوربا کدام گوری تپیده و چپیده، الله اعلم...


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی

یک سوال . آیا شادمهر عقیلی به ایران می آید ؟ آیا قرار است خواننده های لس آنجلسی به ایران بیایند ؟ آیا امکان دارد کنسرت های آنان در ایران بر گزار شود . این ها سوالاتی است که امروزه دربین مردم شایعه شده . پس از بازگشت خواننده هایی چون حبیب و سامان این امکان قوت گرفته که با سیاست باز فرهنگی وزارت ارشاد که از سال گذشته به خواننده های زیادی مجوز داده و حتی قرار است به خواننده هایی چون عماد طالب زاده متین معارفی(دو حنجره) و ... مجوز دهند حالا دیگر نمی توان این احتمال را رد کرد شاید شب بخوابیم و صبح از خواب بلند شویم و هنگامی که بیرون را نگاه می کنیم در روی پوستری نوشته شده باشد کنسرن بزرگ ابی در برج میلاد ‍‍‍‍‍!!!!!!!!!!! البته که کار خوبی است که شخص جناب آقای جنتی سعی دارند به خواننده های زیر زمینی و رو زمینی مجوز دهند ولی این نکته هم هست که اولا تکلیف کسانی که با مشکلات بسیار داخل کنار آمدند و رنج بسیار دیدند چه می شود آیا نگاه وزارت خانه با این افراد یکسان است ثانیا چونکه این خواننده ها قبلا از ایران رفته اند پس اعتماد دوباره به آنها کمی سخت می شود ثالثا لطفا وزارت خانه ی محترم دستور بفرمایند تا مجوز های دیگران را همچون آقای م .ا را بدهند خیلی تلاش دارد حسابی بنده ی خدارا معطل نکنید . در ضمن آقای عقیلی قبلا آهنگی سیاسی را خوانده بوده لطفا این را در شرایط قبولی نیز قرار دهند . لازم به ذکر است ما خواننده خوب در کشورمان کم نداریم لطفا نگاهتان یکسان نباشد . یا حق


برچسب‌ها:
ارسال توسط سید جمال الدین اسد آبادی
صفحه قبل 1 ... 15 16 17 18 19 ... 23 صفحه بعد